FANDOM

Apple-touch-icon-180x180

Logo serwisu „Wykop.pl”

Wykop was przejrzał, Wykop już wie, nikt nie zadziera z wykop pe el.

Popularna przyśpiewka

Wykop.pl – polski serwis zrzeszający fanów Daniela i jego rodziny (i nie tylko). Szefem jest Michał Białek, siedziba mieści się w Poznaniu przy ulicy Zakręt 8 (167 km od Urzędniczej). Jego użytkownicy często przysyłali mu prezenty, na przykład w postaci gówna trufli. Od czasu do czasu wbijali Zwierzyńskim do meliny, przynosząc kilka litrów alkoholu w zamian za pokazanie się na streamie. Znanymi użytkownikami serwisu, którzy wspierali Daniela, byli Ifter i Unko.

Jak się okazało sam właściciel Wykopu jest fanem Zwierzyńskich – wysłał do nich nawet paczkę ze śmierdzącą rybą.

Ciekawostki Edytuj

Tagi
  • Aby wkupić się w łaski użytkowników, nowozarejestrowany user (zwany zielonką, od zielonego koloru nicku) musi wstawić na mikroblogu Pastę o serwerowni.
  • Tag #danielmagical był przez kilka miesięcy najpopularniejszym tagiem na Mikroblogu.

Konflikt z Danielem Edytuj

Na streamie 19 października Daniel zaczął obrażać Wykopowiczów za wytykanie mu niewywiązywania się z obietnic. Niedługo po tym na rzeczonym portalu pojawiły się znaleziska Wojna z tucznikiem oraz Wojna z tucznikiem 2. Niezadowolona z obrotu spraw Pani Gosia z pomocą Daniela założyła swoje konto i wrzuciła posta do dobrych.

Od tego czasu tag #danielmagical podzielił się na dwie grupy: zwolenników (mniejszość) jak i przeciwników (większość). Do mniejszości zaczął należeć Unko który przeszedł z mirkoczatu na czat youtube wraz z jego dziewczyną Miyoshe. Od Daniela dostali po moderatorze i wysyłali mu spore sumki próbując robić w ten sposób na złość wykopkom którzy chcą Daniela zniszczyć nakłaniając do zaprzestania wysyłania mu jakichkolwiek pieniędzy ze względu na szerzące się z jego strony lenistwo i brak dymów.

Użytkownicy Wykopu Edytuj