FANDOM

Wykop was przejrzał, Wykop już wie, nikt nie zadziera z wykop pe el

Popularna przyśpiewka
Apple-touch-icon-180x180

Logo serwisu „Wykop.pl”

Wykop.pl – polski serwis zrzeszający fanów Daniela i jego rodziny (i nie tylko). Szefem jest Michał Białek, siedziba mieści się w Poznaniu przy ulicy Zakręt 8 (167 km, 2 godziny drogi samochodem od Urzędniczej). Jego użytkownicy często przysyłali mu prezenty, na przykład w postaci gówna trufli. Od czasu do czasu wbijali Zwierzyńskim do meliny, przynosząc kilka litrów alkoholu w zamian za pokazanie się na streamie. Znanymi użytkownikami serwisu, którzy wspierali Daniela, byli Ifter i Unko.

Jak się okazało sam właściciel Wykopu jest fanem Zwierzyńskich – wysłał do nich nawet paczkę ze śmierdzącą rybą.

Ciekawostki Edytuj

Tagi
  • Aby wkupić się w łaski użytkowników, nowozarejestrowany user (zwany zielonką, od zielonego koloru nicku) musi wstawić na mikroblogu Pastę o serwerowni.
  • Tag #danielmagical był przez kilka miesięcy najpopularniejszym tagiem na Mikroblogu.
  • Przez pewien czas w tag #patostreamy został włączony m.in. tag #danielmagical. Skutkiem prawdopodobnie były konflikty Wykopu z Danielem.
  • Tag #danielmagical wciąż jest ukryty w gorących wpisach.
  • Przed odkryciem DanielaMagicala, Wykop był uznawany wśród części polskich YouTuberów (m.in. przez IsamuxPompę) za nic nie znaczącą stronę, której użytkownicy nic nie mogą wskórać. Podejście zmieniło się po skasowaniu partnerstwa Medusie (w rekordowym czasie 9 godzin od rzutu butelką w okno Magicala, przy czym Medusa pierwotnie srał na wykop po całej akcji) i Rafonixowi – Isamu natychmiast spokorniał po tych wydarzeniach, zwłaszcza, iż znalazł się na celowniku Wykopu po pokonaniu dwójki.
    • Rafonix nadal bagatelizował Wykop, aż do czerwca, gdy podczas streamu wypowiedział Wykopowi wojnę i zapowiedział, że zniszczy portal. Stało się dokładnie odwrotnie – Wykopowicze odnaleźli w ciągu kilku dni miejsce jego zamieszkania z dokładnością do pionu (mieszkania nie udało się zlokalizować, gdyż Rafonix się przeprowadził).
    • Gural także bagatelizował Wykop i w marcu 2018 zapowiedział, iż ze swoją armią „Maciusiów Gurala” również zniszczy portal. Znowu stało się dokładnie na odwrót, tyle że konsekwencje są poważniejsze – kanał Gurala został skasowany z YouTube, a sam YouTuber został opisany w wielu polskich mediach i ma konflikt z prawem, za który grozi mu do 12 lat więzienia[1]. Po powrocie Gurala wykop uznał go że, zrobił z niego normalnego, grzecznego streamery.

Konflikt z Danielem Edytuj

Na streamie 19 października Daniel zaczął obrażać Wykopowiczów za wytykanie mu niewywiązywania się z obietnic. Niedługo po tym na rzeczonym portalu pojawiły się znaleziska Wojna z tucznikiem oraz Wojna z tucznikiem 2. Niezadowolona z obrotu spraw Pani Gosia z pomocą Daniela założyła swoje konto i wrzuciła posta do dobrych.

Od tego czasu tag #danielmagical podzielił się na dwie grupy: zwolenników (mniejszość) jak i przeciwników (większość). Do mniejszości zaczął należeć Unko który przeszedł z mirkoczatu na czat youtube wraz z jego dziewczyną Miyoshe. Od Daniela dostali po moderatorze i wysyłali mu spore sumki próbując robić w ten sposób na złość wykopkom którzy chcą Daniela zniszczyć nakłaniając do zaprzestania wysyłania mu jakichkolwiek pieniędzy ze względu na szerzące się z jego strony lenistwo i brak dymów.

Wykop zaczął stopniowo zmieniać swoje nastawienie do Daniela podczas streamu z biwakiem i plażowaniem. Tęskniąc za antycznymi dymami tag #danielmagical znów zaczął cieszyć się popularnością. Poszkodowanym został @Knax, który uznawał Rafonixa za właściciela tagu #patostreamy. Wyciekły wówczas jego dane osobowe.

Jednak z czasem głosy niezadowolenia odżyły na nowo. Czarę goryczy przelał stream z działki, który odbył się 4 maja. Daniel obiecał przygotować się do streama, prosił o porady ludzi z wykopu. Jednak gdy doszło do streama widać było, że wszystkie te porady olał. Dodatkowo stream został przerwany już po kilkunastu godzinach, choć miał trwać przynajmniej 24h. To po nieudanym streamie 100h kolejna niespełniona obietnica.

Prawdziwy hejt na wykopie zaczął sie po tym, gdy Magical zaczął wyzywać a Mahonka, żeby później uciekać przed nim i nie dopuszczać do konfrontacji. Na dzien 6 maja Wykop ponownie jest skonfliktowany z DanielemMagicalem.

Użytkownicy Wykopu Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. https://tech.wp.pl/oburzajace-fragmenty-streamu-z-youtubea-sprawa-zainteresowala-sie-policja-6234375400629889a