FANDOM

Ozek

Ozek

Wojtek „Ozek” Rosenthal – kolega Daniela (od ponad 20 lat). Wedle niektórych, "legenda Podgórza". Nie lubił jak mówiło się na niego Ozek, wolał Rozi ale i tak utarło się Ozek. Był jednym z pierwszych bywalców streama i towarzyszem Daniela. Uczestniczył w dymach podczas streamowania na serwisach Twitch.tv oraz Hitbox.  

Początki Edytuj

Jako pierwszy z Danielem rozwalił słynny fotel podczas streama, na którym Daniel miał pierwszy rekord widzów (5500). Człowiek, który namówił Daniela do streamowania. Pojawiał się na stremach dość często, raczej jako osoba z trzeciego planu.

Droga do sławy Edytuj

Był obecny na kolędzie u pani Gosi w 2017 roku. Po kolędzie wyrzucony przez Daniela z domu, przewrócił piwo. Po tej akcji pani Gosia nazwała go „ćpunem, narkomanem i pijakiem”. Od tamtej pory nie chciała go widzieć w swoim domu.[1]

Sprawa 300 złotych Edytuj

Jedną z najbardziej znanych akcji związanych z Ozkiem, było użyczenie Danielowi swojego PayPala, na które spływały donejty. Ozek zobowiązał się wypłacić Danielowi pieniądze, jednakże wraz z upływem czasu oraz narastającymi konfliktami, szanse na ziszczenie się tego zamiaru malały. Ostatecznie Ozek nie wypłacił Danielowi pieniędzy, czego czat nie zapomniał ukuwając hasło "Ozek 300 zł".

Koniec Edytuj

Obrażenia daniela po pobiciu przez ozka

Obrażenia Daniela

Gdy stosunki ostatecznie się popsuły, Ozek został antagonistą w stosunku do rodziny Zwierzyńskich i niejednokrotnie atakował Daniela. Wyjaśniał tą sytuacje w tym filmie. Dnia 19 lipca 2017 r. pojawił się na streamie na chwilę.

Narodziny antagonisty Edytuj

Epizodyczny antagonista serialu. W nocy z 13 na 14 sierpnia wynikła bójka pomiędzy nim, a Magicalem, Małyszem, prawdopodobnie też widzami Daniela, którzy aktualnie byli na strumyku. Niestety informacji o tym konflikcie jest niewiele, głównie z powodu dużych problemów technicznych z Internetem. Zgodnie z informacjami przekazanymi na żywo przez Daniela i Małysza można przypuszczać, że Ozek dostał przynajmniej jeden cios w twarz. Podczas całego zdarzenia pojawiła się również policja. W bójce nie brał udziału Jaca. Sytuacja ta wywołała zakończenie streama po lekko ponad 48 godzinach, który jednak miał trwać o wiele dłużej. Sprawiło to wielki ból „tylnej części pleców” widzów Daniela, a także wykop.pl. Hejt związany z zakończeniem strumyka można było również wyczytać na grupie Magicale Daniela.

Na wykop.pl pojawiły się zdjęcia z rozmów z Wojtkiem. Wynika z nich, że dostał on gazem pieprzowym po oczach, rozbili mu także telefon, podczas kiedy on chciał tylko porozmawiać z Danielem. Rzuciły się na niego trzy osoby [można przypuszczać, że Daniel, Małysz i jeden z widzów]. Magical miał również grozić Ozkowi swoim „kolegą prawnikiem” oraz tym, że zniszczy mu życie. Oczywiście trzeba pamiętać, że jest to wersja wydarzeń przekazana przez samego pokrzywdzonego i nie musi być prawdziwa.

Podczas streama 4 października Daniel oświadczył swoim widzom, że chce im pokazać „coś szokującego”. Tym czymś było zdjęcie przedstawiające twarz pobitego Ozka. Według słów streamera, jego były kolega opuścił Toruń i przeprowadził się gdzieś indziej, a tam „spotkała go niespodzianka”. Fotografia wywołała spore rozbawienie u Zwierzyńskich. Należy jednak zaznaczyć, że krążyła ona już wcześniej w Internecie (m.in. na portalu wykop.pl), o czym Daniel nie wiedział.

Używki Edytuj

Nie jest to potwierdzone, ale sam Daniel oraz Małgorzata „Goha” Zwierzyńska potwierdzają, że Ozek jest konsumentem narkotyków. Może to potwierdzać jego bardzo nietypowe zachowanie w trakcie jednego ze streamów[2][3], w trakcie którego został wyniesiony przez Arsena Kabacińskiego.[4]

Przypisy Edytuj

  1. Jesteś ćpunem, narkomanem i pijakiem
  2. TyTyTyTy
  3. Skok przez okno
  4. Ozek wyniesiony