FANDOM

Urzędnicza

Urzędnicza

Urzędnicza 2/9 – prawdopodobnie najsławniejszy obecnie adres w Toruniu (po Radiu Maryja), pod którym znajduje się mieszkanie pani Małgorzaty Zwierzyńskiej. Zameldowana jest razem z Danielem; stałym lokatorem natomiast jest Jacek. Daniel prowadzi tam streamy i robi dymy oraz zaprasza widzów, czasem był tam Ochroniarz z ekipą „Poka Sowe” z Łodzi. Posiadłość była celem wielu ataków streamera znanego jako Rekin Biznesu, na skutek których wybite zostały prawie wszystkie szyby w mieszkaniu. Pani Gosia wspomniała, że owe okna to była bardzo droga sprawa i musiała brać na nie kredyt.

Miejsce pierwszych Dziadów oraz wielu sesji nocnego spania. Pogłoski mówią, że w piecu kaflowym w tym właśnie mieszkaniu ukrywa się Łukasz Malankowski.

Mieszkania na Urzędniczej 2

Mieszkania na Urzędniczej 2.

Mieszkanie numer 9 nie jest obsługiwane przez większość pizzerii w mieście. Lokal „Gruba Ryba” nie dowozi tam jedzenia. Mieszkanie jest zadłużone na 70 tys. złotych. Zgodnie z najnowszymi informacjami przekazanymi przez Daniela, zaczął on proces spłacania mieszkania w ratach. Przez wielu miejsce to jest uznawane za melinę, która jest przeklęta, gdyż pomimo tego że pani Gosia dba o czystość tego lokalu, jak o swojego własnego syna Łukasza, to podłoga jest brudna jakby nie była sprzątana od kilku lat.

Łączna powierzchnia mieszkania to 42,5 m2.

Pomieszczenia Edytuj

Mieszkanie

Układ mieszkania przy Urzędniczej 2/9.

Przedpokój Edytuj

Przedpokój jest cały w deskach. Znajduje się tam komoda z krzywymi szufladami. Drzwi do domu są ogłuszone.

Kuchnia Edytuj

Kuchnia jest ulubionym miejscem pani Gosi i Jacka. Koczują tam siedząc na pufach przy stole, podczas gdy gruby streamuje. W kuchni każda szafka od siebie się różni. W kuchni znajduje się lodówka oraz kuchenka elektryczna. Jeszcze rok temu Zwierzyńscy mieli starą kuchenkę elektryczną z jednym sprawnym polem grzewczym. W kuchni znajduje się magnetofon, który kupił Jaca.

Łazienka Edytuj

W łazience przed remontem był zlew i wanna zapełniona brudnymi i obrzyganymi ubraniami, przez co domownicy używali miski do mycia. Na ścianach były stare deski a na podłodze gumolit. Znajduje się tu także WC z różową deską oraz stara pralka Candy, którą Zwierzyńscy dostali od widza. Na pralce jest sterta brudnego prania i jakiś rzeczy. Łazienka jest jedynym miejscem, gdzie okno nie zostało wymienione. Łazienka jest obecnie w trakcie remontu, prowadzony pod czujnym okiem Jacy i Małysza. Jaca ułożył kafelki na ścianie. Niestety po krótkim czasie zaczęły one spadać. Remont łazienki zaczął się 28 maja 2017 roku i trwa do tej pory.

Salon Edytuj

Różowy pokój jest pokojem dziennym, a zarazem sypialnią Jacka i Gosi. Obecnie są tutaj prowadzone streamy. Znajduje się tu segment. W rogu jest telewizor Funai a za telewizorem lampa oświetlająca pokój. Jeszcze rok temu Zwierzyńscy oglądali telewizje na telewizorze z dupą. Kanapa na której spała pani Gosia i Jacek została uszkodzona przez Daniela. Warto dodać, że kanapę dostali od ciotki Zochy. Wcześniej stała tam stara wzorzysta wersalka.

Pokój Łukasza Edytuj

Jacek w łazience

Jacek obmyślający plan remontu w łazience

Z dużego pokoju jest przejście do pokoju Łukasza. To właśnie tu odbywały się streamy kiedy Daniel nie posiadał jeszcze laptopa. W tym pokoju były największe zmiany. Przed remontem na ścianach była stara pozdzierana tapeta w zielono-żółte paski. Na oknach wisiały zielone rolety, a na podłodze był gumolit. W rogu stało biurko Daniela. Obok stało biurko Łukasza. Z tyłu obok drzwi była wersalka, na której bracia spali razem. Podczas remontu w pokoju znajdowała się tylko wersalka i biurko Daniela. Wówczas Daniel i Seba spali na jednym łóżku, a Łukasz musiał spać ze swoją matką i jej konkubentem na jednym łóżku. Po GO HA pokój ma zielone ściany, na podłodze leżą nowe panele. Wszystkie meble zostają na swoich miejscach. Daniel ma nowe biurko. Zamiast wersalki jest duże łóżko piętrowe. Jest też nowa zbyt duża szafa na ubrania. Na ścianie zawisa telewizor Sony, a na oknach są nowe rolety brązowe.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyne mieszkanie komunalne w serialu. W tym mieszkaniu wychowała się Gosia i jej siostra Zosia.
  • Urzędnicza 2/9 cieszy się także sporym zainteresowaniem ze strony fanów Daniela oraz policji i taksówkarzy.
  • Dnia 18 lipca 2017 roku Daniel oficjalnie przedstawił informacje w sprawie zabezpieczeń jakie mają być zamontowane w mieszkaniu a są nimi: rolety antywłamaniowe, kamery i nowe okna.
  • Budynek od czasów streamów przeszedł już jeden remont mniejszego pokoju.
  • 21 lipca 2017 Daniel zapowiedział, że planuje również remont kuchni oraz dużego pokoju.
  • W całym domu są pochowane puste butelki, np. w łazience przy pralce.
  • Przez 5 lat nikt w wannie się nie mył, korzystali z miski do higieny osobistej.
  • Pijana Gocha twierdziła, że blok jest z 1009 roku.

Galeria Edytuj