FANDOM

Urzędnicza

Urzędnicza

Urzędnicza 2/9 – prawdopodobnie najsławniejszy obecnie adres w Toruniu (po Radiu Maryja), pod którym znajduje się mieszkanie pani Małgorzaty Zwierzyńskiej, które większość widzów Daniela zna jak swoje własne. Zameldowana jest razem z Danielem; stałym lokatorem natomiast jest Jacek. Daniel prowadzi tam streamy i robi dymy oraz zaprasza widzów, czasem był tam Ochroniarz z ekipą „Poka Sowe” z Łodzi. Posiadłość była celem wielu ataków streamera znanego jako Rekin Biznesu, na skutek których wybite zostały prawie wszystkie szyby w mieszkaniu. Pani Gosia wspomniała, że owe okna to była bardzo droga sprawa i musiała brać na nie kredyt.

Miejsce pierwszych Dziadów oraz wielu sesji nocnego spania. Pogłoski mówią, że w piecu kaflowym w tym właśnie mieszkaniu ukrywa się Łukasz Malankowski.

Blok przy Urzędniczej 2 Edytuj

Mieszkania na Urzędniczej 2

Mieszkania na Urzędniczej 2.

Blok zawiera trzy kondygnacje mieszkalne – po dwa mieszkania na klatkę w każdym z pięter. Zwierzyńscy są zlokalizowani na parterze; dzięki temu w awaryjnej sytuacji mogą wyskakiwać z mieszkania przez okno, ale też narażają się na wrzucanie do środka wszelkiego rodzaju przedmiotów.

Zarówno blok jak i jego lokatorzy byli ujęci w kamerze podczas nadawanego na żywo programu „Uwaga!”.

Mieszkanie numer 9 Edytuj

Mieszkanie

Układ mieszkania przy Urzędniczej 2/9.

Jest to jedyne mieszkanie komunalne w serialu. W tym mieszkaniu wychowała się Gosia i jej siostra Zosia.

Mieszkanie zostało zadłużone na 70 tys. złotych. Zgodnie z najnowszymi informacjami przekazanymi przez Daniela, zaczął on proces spłacania długu w ratach.

Mieszkanie nie jest obsługiwane przez większość pizzerii w mieście. Lokal „Gruba Ryba” nie dowozi tam jedzenia. Przez wielu miejsce to jest uznawane za melinę, która jest przeklęta, gdyż pomimo tego że pani Gosia dba o czystość tego lokalu, jak o swojego własnego syna Łukasza, to podłoga jest brudna jakby nie była sprzątana od kilku lat.

Łączna powierzchnia mieszkania to 42,5 m2.

Pomieszczenia Edytuj

Przedpokój Edytuj

Przedpokój jest cały w boazerii. Znajduje się tam komoda z krzywymi szufladami. Drzwi do domu są wygłuszone.

Kuchnia-0

Daniel przyrządza posiłek.

Kuchnia Edytuj

Kuchnia jest ulubionym miejscem pani Gosi i Jacka. Koczują tam siedząc na pufach przy stole, podczas gdy gruby streamuje. Znaleźć można w kuchni magnetofon kupiony przez Jacę, lodówkę oraz nową kuchenkę elektryczną. Jeszcze rok temu Zwierzyńscy mieli starą kuchenkę z tylko jednym sprawnym polem grzewczym.
Jacek w łazience

Jacek obmyślający plan remontu w łazience

Łazienka Edytuj

W łazience przed remontem znajdował się zlew i wanna zapełniona brudnymi i obrzyganymi ubraniami, przez co domownicy używali miski do mycia. Na ścianach wisiały deski, a na podłodze leżał gumolit. Łazienka jest obecnie w trakcie remontu, prowadzonego pod czujnym okiem Jacy i Małysza. Jaca ułożył kafelki na ścianie, które po krótkim czasie zaczęły spadać. Remont rozpoczął się 28 maja 2017 roku i trwa do tej pory[potrzebne źródło].

Znajduje się tu muszla klozetowa z różową deską oraz stara pralka Candy, którą Zwierzyńscy dostali od widza. Na pralce jest sterta brudnego prania i jakiś rzeczy.

Łazienka jest jedynym miejscem, gdzie okno nie zostało wymienione.

Nowy pokoj dzienny

Odremontowany pokój dzienny.

Pokój dzienny Edytuj

Szary – dawniej różowy – pokój jest pokojem dziennym, a zarazem byłą sypialnią Jacka i Gosi. Obecnie są tutaj prowadzone streamy. Znajduje się tu segment. W rogu jest telewizor Funai a za telewizorem lampa oświetlająca pokój. Jeszcze rok temu Zwierzyńscy oglądali telewizje na telewizorze z dupą. Kanapa na której spała pani Gosia i Jacek została uszkodzona przez Daniela. Warto dodać, że kanapę dostali od ciotki Zochy. Wcześniej stała tam stara wzorzysta wersalka.

Pokój mały (dawny pokój Łukasza) Edytuj

Z dziennego pokoju jest przejście do pokoju Łukasza. To właśnie tu odbywały się streamy kiedy Daniel nie posiadał jeszcze laptopa.

W tym pokoju dokonano największych zmian. Przed remontem na ścianach była stara pozdzierana tapeta w zielono-żółte paski. Na oknach wisiały zielone rolety, a na podłodze był gumolit. W rogu stało biurko Daniela. Obok stało biurko Łukasza. Z tyłu obok drzwi była wersalka, na której bracia spali razem. Podczas remontu w pokoju znajdowała się tylko wersalka i biurko Daniela. Wówczas Daniel i Seba spali na jednym łóżku, a Łukasz musiał spać ze swoją matką i jej konkubentem na jednym łóżku.

Po remoncie pokój ma zielone ściany, na podłodze leżą nowe panele. Wszystkie meble zostają na swoich miejscach. Daniel ma nowe biurko. Zamiast wersalki jest duże łóżko piętrowe. Jest też nowa, zbyt duża, szafa na ubrania. Na ścianie zawisa telewizor Sony, a na oknach są nowe rolety brązowe.

EKSMISJA Z URZĘDNICZEJ Edytuj

Decyzja sądu o eksmisji została wydana 11.12.2017 r. Pani Gosia i Jaca mają dostać mieszkanie socjalne w ciągu 21 dni. Widzowie, chcąc uratować Urzędniczą, poprosili Daniela o ustawienie celu 70000 zł na ratunek i wykupienie Urzędniczej 2. Daniel sam dołożył do niego swoje 20000 zł.

Ciekawostki Edytuj

  • Urzędnicza 2/9 cieszy się sporym zainteresowaniem ze strony fanów Daniela oraz policji i taksówkarzy.
  • Dnia 18 lipca 2017 roku Daniel oficjalnie przedstawił informacje w sprawie zabezpieczeń jakie mają być zamontowane w mieszkaniu a są nimi: rolety antywłamaniowe, kamery i nowe okna.
  • Mieszkanie od czasów streamów przeszedł już remont mniejszego pokoju, dziennego pokoju oraz łazienki.
  • W całym domu są pochowane puste butelki, np. w łazience przy pralce.
  • Przez 5 lat nikt w wannie się nie mył, korzystali z miednicy do higieny osobistej.
  • Pijana Gocha twierdziła, że blok jest z 1009 roku.
  • 28 kwietnia 2018 roku doszło do oblężenia Meliny przez policję, która kilka godzin czekała na otwarcie wrót. Ostatecznie Goha złamała się około 4 rano i wpuściła policjantów, którzy spisali meliniarzy. Daniel wtedy jako pierwszy człowiek wezwał policję na policję.

Galeria Edytuj