FANDOM

Unko

Unkoużytkownik Wykop.pl oraz Mirkoczatu, najpotężniejszy donator kanału, wysłał łącznie kilkanaście tysięcy złotych. Plotki głoszą, że kupił kilkaset bitcoinów w 2011 roku i teraz jest milionerem. Groził Danielowi, że zaprzestanie donejtowania, jeśli Seba wróci do domu Zwierzyńskich, a ponieważ Baobab wrócił na streama i regularnie odwiedza melinę, nie wysyła mu więcej pieniędzy. W okolicach grudnia 2017 roku rozpoczął procedurę usuwania konta na wykopie. Prawdopodobnie nie wytrzymał presji tagu, gdzie on i Miyoshe byli szkalowani m.in za rozpieszczanie Magicala pokaźnymi sumkami przez co ten nie przykłada się do streamów.

Donejty Edytuj

Podczas pierwszego streama, od bardzo długiego czasu, na którym nie było Seby (19.07.2017r.) „Oknu” dał donejta 250zł.

Podczas Remontu łazienki Unko znów wysłał donejta, tym razem o wartości 651 zł. Daniel puścił w zamian "We are the Champions" Queenu na jego cześć.

Kolejna fala donejtów od Unko miała miejsce 26 lipca 2017 roku, kiedy to udało mu się wpłacić prawie 2500 zł. Z tej okazji Daniel wraz z Małyszem oraz Pezetem wykonali taniec kurczaka.

Podczas streama z remontu łazienki prowadził wojnę na donejty z Geroksem.

Zaprzestał wysyłania pieniędzy, kiedy poznał swoją dziewczynę Miyoshe.

Po poznaniu Miyoshe wysyłali wspólnie pieniądze Danielowi.

W sumie Unko wysłał Danielowi około 15- 20 tys. złotych. (Możliwe, że więcej)