FANDOM

Teksas

Teksas myje głowę Pani Gosi.

Krzesło

Krzesło wyrzucone na suke (zdjęcie dzięki uprzejmości Wykop.pl)

Daniel "Texas", czyli Daniel Gwóźdź, ur. 14.07.1977 r. w Gliwicach) uczestnik streama, wieloletni alkoholik. Jego pierwszy udział odbył się na kanale Jacy 7.06.2018 r.

Życiorys Edytuj

Obecnie mieszka w Dąbrowie Górniczej. Wspomina dobrze swoja młodość, która zepsuła się jednak w technikum. Służył w jednostce wojskowej marynarki wojennej w Ustce i Siemirowicach JW 8049. Bardzo dobrze wspomina swój pobyt w wojsku, ponieważ była fala. Po wojsku bawił się przez kilka miesięcy w Krakowie. W cywilu uzależnił się od alkoholu i pił z przerwami przez 19 lat. Zawsze miał na alkohol i funkcjonował na zasadzie bania/praca, bądź sama bania. Szukał każdej okazji żeby się napierdolić. Po 19 latach ostrego walenia postanowił zmienić swoje życie i zadzwonił do kolegi Krzyśka i udał się na meeting AA. Nieskutecznie. Po kilku próbach udało mu się utrzymać trzeźwość przez 4 lata. Z uwagi na problemy finansowe (około 90 tys. złotych długów) popadł ponownie w ciąg. Na chwilę obecną (16.06.2018 r.) deklaruje, że jest w ciągu alkoholowym i nie wie kiedy się skończy.

Pracował w różnych zawodach:

- hutnik w hucie (przez agencję pracy tymczasowej),

- wulkanizacja,

- kierowca ciężarówki.

Zachowanie na streamie Edytuj

Tek2

Teksas i Pani Gosia

Pod nieobecność Daniela rozkręcił dymy na niesamowitym poziomie (w porównaniu do ostatniego pół roku). Kręcił bekę z Gohy i Jacy a do tego nie miał poczucia wstydu. Wzbudził entuzjazm Wykopu i dał nadzieję na powrót dymów z kwietnia 2017 roku. Najlepszy przypadkowy transfer na streama. Ochoczo tańczył i śpiewał barkę. Podochocony donejtem chciał Gosi umyć włosy czego w końcu dokonał. Powyższa okoliczność nie spodobała się Jacy co wywołało jego zdenerwowanie i kłótnie. Następnie po raz pierwszy od chyba maja 2017 roku z okna U 2/9 wyleciał przedmiot w postaci różowego fotela Agnieszki. Po tym wydarzeniu wyłączono streama prawdopodbnie z powodu interwencji służb mundurowych.

Następnego dnia przefarbował Małgorzacie włosy i wpadł na pomysł wyrzucenia Jacka z mieszkania. Chce być mężem Gohy a jak to się nie uda to przyszywanym bratem Daniela.

Oglądał patostreamy od 4 lat jednak był przez to wyśmiewany w pracy i za układanie rymowanek na zapowiedzi streamów Daniela. Prowadził kanał na YT.

Nad ranem posprzątał meline przy czym był zażenowany panującym syfem i się wykąpał czym wprawił widzów w osłupienie. "Czy pije w barze czy na melinie porządek musi być" .

Dnia 16.06.2018 r. o godzinie 21 wyznał swoje grzechy i życiorys. Była to emocjonalna chwila, ciągle przerywana przez Pezeta.

Jesteście wielcy. Jesteście wspaniali. Bawcie się, pamiętajcie, kocham Was. Również Cię pozdrawiam. Tak, tak, Texas bezdomny, pozdrawiam Cię. Bez Was by nie było strimów, kocham Was, Seba i Daniel też Was kochają. Jesteście wielcy i wspaniali, jesteście najlepsi. Kto zna tą piosenkę? Tak, to Lady Pank, bardzo dobrze, pozdrawiam Cię, niee, to Ty jesteś najlepszy, to Ty jesteś gość, dziękuję Ci i również pozdrawiam.
Texas na każdym streamie

Gust muzyczny Edytuj

Texas, odmiennie od pozostałych członków rodziny Zwierzyńskich, lubi muzykę rockową i często ją puszcza. Na jego playliście znajdują się m.in. Queen, AC/DC, Lady Pank i inne zespoły. Często puszcza swoją muzykę. Nie gardzi jednak muzyką disco polo bądź taneczną.

Kontuzja Edytuj

Jako pierwszy wymyślił i zapoczątkował Turniej Czterech Pieców. Kilkukrotnie zachęcany do skoku z pieca na główkę, w końcu dopiął swego. Po wejściu na drabinę dnia 12.06.2018 r. wykonał skok (który mógł również być nieudaną próbą wykonania salta) i trafił prosto czubkiem głowy w materac sofy. Skutek skoku był niemalże natychmiastowy - Texas zrobił się czerwony, łapał się za głowę i prosił o wyłączenie streama jednak o własnych siłach opuścił zeskok.

Oceny za skok:
KRAJ OCENA
POL 11,0
GER 10,5
JPN 12,0
SLO 12,0
NOR 12,5

Dnia 13.06.2018 r. został zabrany przez pogotowie do szpitala z uwagi na rosnący ból szyi i głowy.

Ciekawostki Edytuj

  • Nawet po spożyciu dużych ilości alkoholu potrafi być elokwentny i nie ma zaburzeń mowy, co sugeruje że może on mieć najmocniejszą głowę ze wszystkich postaci w serialu.
  • Prawdopodobnie potrafi obsługiwać program do streamowania i donejtów.