FANDOM

Sonia

Sonia z Danielem

SONIK
Sonia onia onia onia – prawdopodobnie najinteligentniejszy członek rodziny Zwierzyńskich. Mały kundel o beżowo-białym umaszczeniu i ciemnobrązowych oczach. Według zeznań Pani Małgorzaty, ma około 10 lat. Nazywana jest również jako: Sonik, Soniaczek, Hrabianka. Podczas jednego ze streamów została porwana.

Przyjazna i cicha, jest ulubienicą całej obsady i dotrzymuje im towarzystwa co dzień. Lubi jeść w zasadzie wszystko co jej domownicy, ale również często otrzymuję swoją karmę.

Sonia była psem Macieja Malankowskiego, ojca Łukasza. Gdy Maciej przyprowadził do domu Sonię to była ona wychudzonym psem. Po rozstaniu Macieja i Małgorzaty, Sonia została ze Zwierzyńskimi.

Ciekawostki: Edytuj

  • Podczas jednego z odcinków bez skrzywienia zjadła ostrego chipsa, zadziwiając wszystkich tym, że nawet nie chciało jej się pić.
  • Podobno jej iloraz inteligencji jest aż o 50% większy od innych uczestników.
  • Chodzą plotki, że nie potrafi szczekać. Jest to jednak nieprawda, gdyż w kryzysowych sytuacjach potrafi odnaleźć zaginiony głos.
  • Niestety została już niechcący kilkukrotnie stratowana przez swoich towarzyszy.
  • Raz została porwana przez Mikołaja Bogusławskiego, lecz dzięki swojemu sprytowi oraz niebywałej inteligencji po kilku minutach wróciła do właścicieli[1].
  • W jednym z odcinków Daniel, wraz z Łukaszem, budują jej budę w domu z czteropaków Tyskie[2].
  • Miała chrapkę na kanarka – Menelixa.
  • W nocy z 29 na 30 września 2017 roku przypuszczano, że została porwana, jednak jak się okazało, cały czas przebywała w domu, ukryta w obawie przed kurwicą Gochy.
  • Pomimo wielu złych myśli Daniel dba o Sonika. Kilkukrotnie była u weterynarza
  • Dnia 7 lipca 2018 roku w akcie zemsty za zaniedbanie jej, obsrała kuchnię.
  • Zdarza jej się zjeść własną kupę,albo rzygi Małgorzaty.
  • Jest bardzo wiernym pieskiem,daje się głaskać każdemu widzowi.
    Sonia leczona

Przypisy Edytuj

  1. Sonik porwany
  2. Buda z Tyskie

Galeria Edytuj