FANDOM

SONIK
Sonia – prawdopodobnie najinteligentniejszy członek rodziny Zwierzyńskich. Mały kundel o beżowo-białym umaszczeniu i ciemno-brązowych oczach. Według zeznań Pani Małgorzaty, ma około 10 lat. Nazywana jest również jako: Sonik, Soniaczek, Hrabianka. Podczas jednego ze streamów została porwana. Przyjazna i cicha, jest ulubienicą całej obsady i dotrzymuję im towarzystwa co dzień. Lubi jeść w zasadzie wszystko co jej domownicy, ale również często otrzymuję swoją karmę.
Sonia

Sonia z Danielem

Sonia była psem Macieja Malankowskiego, ojca Łukasza. Gdy Maciej przyprowadził do domu Sonię to była ona wychudzonym psem. Po rozstaniu Macieja i Małgorzaty, Sonia została ze Zwierzyńskimi.

Ciekawostki: Edytuj

  • Podczas jednego z odcinków bez skrzywienia zjadła ostrego chipsa, zadziwiając wszystkich tym, że nawet nie chciało jej się pić.
  • Podobno jej iloraz inteligencji jest aż o 50% większy od innych uczestników.
  • Chodzą plotki że nie potrafi szczekać lecz jest to nieprawda,  gdyż w kryzysowych sytuacjach potrafi odnaleźć zaginiony głos.
  • Niestety została  już niechcący kilkakrotnie stratowana przez swoich towarzyszy.
  • Raz została porwana przez Mikołaja Bogusławskiego, lecz dzięki swojemu sprytowi oraz niebywałej inteligencji po kilku minutach wróciła do właścicieli.
  • W jednym z odcinków Daniel wraz z Łukaszem budują jej budę w domu z czteropaków Tyskie.
  • Ma ochotę na kanarka – Menelixa.
  • Sonia jest zapewne ulubionym domownikiem Pani Małgorzaty.
  • W nocy z 29 na 30 września 2017 roku przypuszczano, że została porwana, jednak jak się okazało, cały czas przebywała w domu, ukryta w obawie przed kur**cą Gochy.

Galeria Edytuj