FANDOM

Bo mnie to boli, czaisz? Ja Cie szanuje, jesteś z Torunia, znam się z Agnieszką, a Ty mi chcesz kutasa narysować? Stary tak się nie robi, ja Cie szanuje, a Ty mi chciałeś narysować!

Sebastian podczas swojej improwizacji

Sebastian „Baobab” Szymański (ur. 1996r.) – przybył pewnego razu na Urzędniczą i został tam do kłótni z Danielem. Pomagał w remoncie pokoju Łukasza. Ma 21 lat. Podobno zaliczył trzynastkę i miał przez to problemy. Wykonał legendarny cios. Aktualnie antagonista serialu.

Baobab mieszka z matką, starszym bratem (30 l.), który ma urodziny 14 lipca, i ojczymem na dzielnicy Na Skarpie w Toruniu[1].

Aktualny antagonista serialu. 12 sierpnia pojawił się na Urzędniczej chcąc porozmawiać z Danielem, jednak ten nie był chętny do pogodzenia się z Baobabem.

Baobab a DanielMagical Edytuj

Zapoznanie się Edytuj

Seba od dzieciństwa jest przyjacielem Agnieszki, ponieważ ich mamy się ze sobą przyjaźnią od szkolnych lat w zawodówce. To dzięki niej poznał się z Danielem.

Areszt Edytuj

Poniekąd dzięki niemu Daniel zasmakował co to dołek, gdyż to najprawdopodobniej on rzucił petardę przez okno, co rozwścieczyło sąsiada N. Okłamał Daniela mówiąc że to nie oni rzucili petardę (tego dnia na strimie był jeszcze Łukasz). Przeprosił go za to telefonicznie podczas trwania strumyka na żywo i otrzymał wybaczenie ze strony Daniela.

Pierwsza wielka kłótnia Edytuj

Podczas urodzin Jacy zaliczył zgona i kiedy spał na kanapie Daniel chciał mu narysować kutasa na czole. Baobaba to zabolało i obraził się na niego przez co przez kilka dni stał się wrogiem Zwierzyńskich i udał się do Rekina Biznesu, a Daniel powiedział o przygodzie Seby z 13-latką (wtedy czat nadał mu nowy pseudonim – „pedofil”). Wtedy też wyszło na jaw, że dostawał 10% zarobków Daniela jako zapłatę. U Łysego na strimie mówił też, że DM i Łuki biją Gohe w kuchni, jak na strimie nie widać, i że DM dał tylko połowę kasy Jacy z uzbieranych 7k. Podczas strumyka stworzyła się legendarna improwizacja Sebastiana, cytowana przez widzów do dnia dzisiejszego.

Powrót na stream Edytuj

Ostatecznie pogodzili się i Seba powrócił na Urzędniczą przyprowadzając Małysza jako swojego kuzyna. Było to kolejne kłamstwo zaserwowane przez tego osobnika i podczas afery z płaczącym Małyszem wyszło na jaw, że są tylko dobrymi kolegami. Dodatkowo Sebastian po powrocie zauważalnie stał się mniej szalony, nie wkładał głowy do farby, ani nie palił kartonu po pizzy przy pomocy dezodorantu.

Druga wielka kłótnia Edytuj

Seba pokłócił się ze Zwierzyńskimi, a po drodze też z Małyszem[2], 26 lipca 2017 roku. W tym samym dniu Gosia oficjalnie zakazała mu wstępu na Urzędniczą. Nie wyklucza tego, że kiedyś się pogodzi z Danielem[3], ale sam Baobab nie chce już wrócić na streama[4]. Planuje rozpoczęcie pracy[5]. Twierdził również, że Małysz okrada Daniela.

Prawdopodobny koniec Edytuj

Można przypuszczać, że Sebastian nigdy więcej nie pojawi się na Urzędniczej. Zgodnie z postem z dnia 7 sierpnia dodanego przez Daniela wynika, że przyprowadził on Małysza na stream, by razem z nim okradać naszego naczelnego streamera. Informacje takie podał Dawid po przyciśnięciu go przez jednego ze znajomych Daniela. W związku z tym coraz bardziej prawdopodobne wydaje się, że to on stał za kradzieżami telefonów Daniela, a także pieniędzy Jacy. Aktualnie pojawia się na streamach u Łysego. Nastawiony wrogo do mieszkańców Urzędniczej 2/9, podczas ostatnich streamów wulgarnie i agresywnie wypowiadał się o rodzinie.

Aktualnie założył własny kanał na YouTube. Próbuje zdobyć atencję u Rafonixa, na przykład poprzez próbę podlizania się jego dziewczynie - Kindze. 19 sierpnia na jego strumyku pojawił się też Małysz. Na dzień 11 września nie występuje i nie streamuje, w jednym ze swoich postów stwierdził, że prawdopodobnie rezygnuje ze swojej internetowej kariery.

Niespodziewany sojuszEdytuj

Baobab po raz kolejny dał o sobie znać 24 września, kiedy to Daniel urządził nagonkę na Małysza, który ukradł mu pieniądze z konta PayPal. Seba zamieścił na swoim facebookowym profilu wpis, w którym oświadczył, że za 500 złotych jest gotów ujawnić dane adresowe złodzieja. Później jednak nieodpłatnie udzielił tej informacji Danielowi i zaoferował pomoc w dalszych poszukiwaniach[6]. Można spekulować, czy gest ten był tylko wyrazem dobrej woli czy może pierwszym krokiem w kierunku zakopania topora wojennego między byłymi kolegami.

4 października Daniel powiedział, ze Baobab spotkał się z nim i przekazał kilka informacji odnośnie Małysza i jego kradzieży.

Styl życia Edytuj

Używki Edytuj

Zażywa amfetaminę[7], marihuanę[8]. Kiedyś brał też dopalacze[9]. Przyznał się, że na streamach był razem z Małyszem nie więcej niż trzy razy pod wpływem narkotyków. Jest nałogowym palaczem papierosów, nie stroni też od alkoholu.

Muzyka Edytuj

Bluza seby

Seba w bluzie zespołu, którego wokalista został skazany za pedofilię.

Jest wielkim fanem Gangu Albanii i Popka. Słucha też KaeNa; kiedy chcesz aby Baobab puścił KaeNa na streamie musisz zaspamić 13 na czacie. Lubi Cypisa.

Sfera seksualna Edytuj

Był na dziwkach z roksy za 100 zł. Seks jest dla niego najlepszym sposobem na okazanie przeprosin[10]. Najbardziej spontaniczną rzeczą jaką zrobił w życiu był seks bez zobowiązań[11].

Książki Edytuj

Nie przeczytał nawet pół książki w życiu[12].

Kulinaria Edytuj

Najbardziej lubi gotować zupki chińskie[13]. Jego talent kulinarny został zaprezentowany na streamie u Magicala gdy nie potrafił pomóc Małyszowi w ugotowaniu jakiegokolwiek obiadu.

Gry Edytuj

Ulubioną grą planszową Seby jest League of Legends i CS[14]. Z innych gier lubi grać też w GTA San Andreas, GTA 4.

Dziewczyny Edytuj

– Jak szybko się zakochujesz?

– troche sie wycałuje i juz wiem ze to ta jedyna...

Wiadomo o co najmniej siedmiu dziewczynach Seby. Są to: Tucha, Daria B, Sandra Wochna, Martyna, Aleksandra Kaszuba[15], Klaudia K, Natalia.

Baobab na Ask.fm Edytuj

Seba prowadzi własnego Aska @bezsensowne[16] pod pseudonimem Tester Amfetaminy. Odpowiedzi na pytania udzielają nowych informacji na jego temat.

Ciekawsze pytania i odpowiedzi Edytuj

  • Dlaczego małysz włożył sobie butelke w dupe?

nie on sobie tylko jemu wlozyli bo poniosl go zgon XD

  • Jaka jest Twoja najdziwniejsza blizna i skąd ją masz?

Szkło w brzuchu od butelki

  • Jaki Twoim zdaniem jest najszybszy legalny sposób na zarobienie dużej ilości pieniędzy?

haracz

Seba Edytuj

Seba z farbą

Seba po włożeniu głowy do farby

Seba – alter ego Sebastiana. Można go poznać po tym, że używa charakterystycznych słów:
  • „Boli mnie to rozumiesz?”,
  • „Czaisz?”.

CiekawostkiEdytuj

  • Wielokrotnie przytaczany zostawał jako brat bliźniak rapera o pseudonimie „Guzior”, jednak sam stwierdził że woli Gang Albanii czy Firmę.
  • Na 150 tys. subskrybcji na kanale Daniela planował sobie zrobić tatuaż. Ponieważ jednak zniknął ze strreama, to plan nie został zrealizowany.
  • Wielokrotnie przez czat był namawiany do wykonania testu IQ aby porównać go z IQ Soni, Po wielu namowach uległ. Jego wynik to 76 (czyli prawdopodobnie niższy od Soni)[17].
  • Chodził do szkoły podstawowej specjalnej nr 19 im. bł. ks. S. W. Frelichowskiego w Toruniu.
  • Ukończył zawodówkę.
  • Sebastian ma srebrny łańcuszek od mamy, ma go chronić przed złem.
  • Mama Seby chciała pod koniec kwietnia wysłać go do psychiatry z powodu depresji.
  • Posiada własną grupę Chodowcy BaoBaba.
  • Pierwsze pieniądze zarobił na kradzieży[18].

Galeria Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Opisz swoją okolicę! Dzielnica 13 hahah Xd
  2. O co wgl poszło z małyszem? bronilem mu dupe a jak mnie magical wyjebal to malysz mial to w dupie jak butelke na lubiczu xd
  3. Kiedy sztama z magicalem pogodzic i bez spin jo ale nic po zatym
  4. Wrocisz jeszcze na strimy do magicala kiedys? nie bedzie juz 3 raz zostalem nie winnie oskarzanoy
  5. Skąd teraz bedziesz miec kase jak magical cie nie bedzie utrzymywal? praca !!!
  6. https://www.youtube.com/watch?v=fhAmKRdg35I
  7. Jak powstała twoja nazwa użytkownika? Lubiłem Ćpać i se tak dojebalem dla beki ze Tester XD
  8. Jaki jest najlepszy sposób radzenia sobie ze stresem? Tko Trawą pale Stresy
  9. Palisz dopki ? już nie jebać to ścierwo ............!!!!
  10. Jaki jest najlepszy sposób przeprosin? seks
  11. Jaką najbardziej spontaniczną rzecz zdarzyło Ci się zrobić? jebać bez zobowiązań xD
  12. Ile książek udało Ci się już przeczytać w życiu? moze nawet nie pół książki
  13. Co lubisz gotować? Zupke Hińska !!
  14. Jaka jest Twoja ulubiona gra planszowa? League Of Legens ,CS !
  15. Ile miales dziewczyn wymien je ;) Tucha,Daria B, Sandra Wochna :p ,MArtyna I TERAZ TYLKO MOJA OLA <3
  16. https://ask.fm/bezsensowne
  17. https://www.youtube.com/watch?v=AAAxqmp950E
  18. W jaki sposób udało Ci się zarobić swoje pierwsze pieniądze? JUMA ! gangsterka