FANDOM

Cześć Ola/Ada/inne, ja Ciebie też pozdrawiam, tak, mam Snapczata

Pezet kilkanaście razy w ciągu dnia
Obama mem

Barak Obama składa hołd wszystkim braciom znajdującym się we freindzone.

Rafał „Pezet” Beyger (także Ćpezet, ur. 5 lutego 1997) – jedna z postaci ze streamu Daniela Magicala, zna Daniela od ponad roku. Pierwszy raz pojawił się na Urzędniczej we wrześniu 2016 roku, biorąc udział w pamiętnym strimie, na którym Łoboda rozwalił krzesło i głośnik. Do serialu wrócił w 2017 roku. Początkowo uznany za ducha Piotra „Magika” Łuszcza, który przybył po wywoływaniu duchów przez Daniela. Później wraz z nim wychodził na miasto kilka razy. Na Urzędniczą dostał się dzięki pomocy Gohy, która uwolniła go z rąk Policji. Jako jedyny ze wszystkich postaci szanował każdy donejt. Stwierdził, że nie będzie zagłuszał dymów, czym zyskał szacunek widzów.

Podczas swojego krótkiego pobytu na urzędniczej Pezet potrafił zainicjować znaczne zainteresowanie strimem oraz wprowadzić powiew świeżości w mieszkaniu Gohabaala niczym airwick spray. Według niektórych sam poprowadził stream lepiej niż cała reszta razem wzięta. Udowodnił, że lubi ryzyko, puszczając na streamie DanielaMagicala piosenkę Rafonixa, czego nikt inny by nie zrobił.

Początkowo powszechnie lubiany trybun ludu, szybko stracił poważanie po awansie na postać pierwszoplanową po wyjebaniu Seby i Małysza. Powodów należy dopatrywać się w bezustannym pozdrawianiu czatu oraz niskiej, a wręcz nieistniejącej dymogenności Pezeta, która nie przeszkadzała, dopóki był świeżym i pozytywnym graczem drugiego planu.

12 sierpnia 2017 wyjechał do pracy do Holandii na 34 tygodnie. Nieoczekiwanie wrócił do kraju po niecałym miesiącu. Wziął udział w streamie 6 września 2017, podczas którego wykazywał objawy charakterystyczne dla osoby znajdującej się pod wpływem środków odurzających, jednak stanowczo zaprzeczał i reagował wyzwiskami na sugestie widzów, jakoby miał coś zażywać. Wówczas także dorobił się pseudonimu Ćpezet.

8 września doszło do fizycznej konfrontacji pijanego Pezeta z naturalnym wrogiem Zwierzyńskich, Nowakiem. Starcie zostało zainicjowane prawdopodobnie przez Rafała, który miał rzucić się z łapami na sąsiada. Interweniowała policja.

Po całym zajściu Jaca oświadczył, że Pezet nie ma już wstępu na melinę. Mimo to pojawił się on na streamie 15 września. Nie został jednak ciepło przyjęty ani przez widzów, ani tym bardziej przez Jacę, który nawet nie podał mu ręki na powitanie. Wielu widzów żądało wyrzucenia Pezeta lub wypicia przez niego karnego soloneza, do żadnej z tych rzeczy jednak nie doszło.

Podczas streama w nocy z 28 na 29 września 2017 wyraźnie chory (nieustannie kaszlący) Pezet upił się do tego stopnia, że oddał mocz w kuchni Zwierzyńskich, a następnie zwymiotował na łóżko Gohy i znajdującą się na nim zieloną bluzę Daniela. Co ciekawe, konsekwentnie wypierał się odpowiedzialności za oba czyny – możliwe, że w ogóle nie zarejestrował ich w swojej pamięci.

Koniec Pezeta Edytuj

18 listopada 2017, podczas streama pojawił się Pezet oraz Radek. Pezet oświadczył Danielowi, że potrzebuje 500 zł na haracz jaki miał rzekomo zapłacić nieznanym osobom. Pokazał również rozbitą komórkę, próbując zyskać na wiarygodności Jak się później okazało była to próba wyłudzenia pieniędzy przez Pezeta, od tego dnia jest on wrogiem Zwierzyńskich i nie ma wstępu na Urzędniczą.[1]

Ćpezet

Pezet w dniu powrotu (05.04.2018)

Nieoczekiwanie powrócił na streama 5 kwietnia 2018r.

Friendzone Edytuj

Przez długi czas spekulowano czy jest w związku z Blondyną jednakże podczas bombowego streama potwierdziło się (głównie za sprawą jednoznacznej deklaracji samej zainteresowanej), że nie jest. Stream zakończył się rzewnym pożegnaniem Pezeta oraz prawdopodobnie wrzuceniem Pezeta do stałego pola friendzone. Na dodatek, z uwagi na to, że Radek okazywał Natalii zainteresowanie, mogło dojść do szybkiej podmiany absztyfikantów, z korzyścią dla Radka. Ostatecznie zadeklarowano, że wszyscy troje idą spać do Pezeta, co oznacza, że Pezet najprawdopodobniej został wmanewrowany w sytuację cuckold. Niestety, część wydarzeń pozostaje jedynie w sferze domysłów.

Po powrocie Pezeta z Holandii wyszło na jaw, że jego relacja z "dziewczyną" dobiegła końca, co oznajmił Daniel na streamie 6 września. W tym czasie załamany Rafał siedział zaszyty w kuchni Zwierzyńskich.

Ciekawostki: Edytuj

  • Plotki mówią, że jest agentem Rafonixa i fanem Cypisa oraz że próbował poderwać panią Małgorzatę.
  • Dnia 16.07.2017, podczas robienia Kociołka Menelixa, gościem specjalnym na „P” okazał się Pezet. Nieoficjalnie wydarzenie to jest nazywane „Wielkim Powrotem Pezeta”.
  • Jego znak rozpoznawczy na streamach to czapka NIKE.
  • Był twardym zawodnikiem podczas siłowania się, lecz w ostatniej rundzie z Jacą nie dał rady wygrać z mistrzem Wietnamu w siłowaniu się na rękę.
  • Brał również udział w zawodach „Króla ciszy” jednak przegrał pomimo tego, że Małysz również brał udział w konkursie i oficjalnie oświadczył że jest pałą.
  • Dnia 17.07.2017 r. przyjął oficjalnie chrzest na członka rodziny Zwierzyńskich i otrzymał „zameldowanie” na Urzędniczej 2/9.
  • Pokazał swoje umiejętności kulinarne podczas obierania ziemniaków dla całej rodziny.
  • Garbi się.
  • Oglądał „chińskie bajki”, takie jak Naruto lub Dragon Ball.
  • Nie przepada za hentai, ale bardziej gardzi zoofilią.
  • Kradł kanapki w szkole.
  • Jego ojciec (Mariusz Beyger), zmarł na raka przełyku.
  • Bije się po twarzy gdy jest smutny.
  • Brał udział w bombowym streamie.
  • Podczas streama 6 września będąc pod wpływem alkoholu chciał dać Danielowi swoje pieniądze prawdopodobnie zarobione w Holandii. Daniel odmówił mówiąc, że to jego ciężko zarobione pieniądze które powinien sobie zostawić.
  • Żałuje, że nie był na pamiętnym, drugim streamie na działce.
  • Podczas pobytu w Holandii nie oglądał streamów Daniela z powodu słabego internetu.
  • Jego pociąg do zawodu szklarza widać, gdy mówi "ludzie, bez kitu".
  • Posiada wykształcenie gimnazjalne, chodził do technikum, ale go nie skończył.
  • Jest kibicem Realu Madryt.