FANDOM

Ja nie pracuję… Ja mam wyjebane… Ja tylko pachnę.

Radek podczas jednego ze streamów
Radek Marzec – jeden z kolegów Daniela. Na początku 2017 roku pojawiał się dość często w odcinkach, jednak z czasem jego obecność była coraz mniejsza. Zatrudniono go do ochrony meliny podczas streama z przywoływaniem duchów. Aktualnie pracuje w szklarni. Założył się z Baobabem i przegrał, jednak Sebastian honorowo nie kazał mu płacić 50 zł. Jego największym kompleksem jest wzrost, który wynosi 164 cm.
654654
Był przewrażliwiony na punkcie swojej byłej dziewczyny Magdy, którą widzowie obrażali od grubych świń. Dostał od niej z liścia na streamie. Pod wpływem Ivony, która obrażała jego laskę, zaczął grozić, że wyłączy donejty. Był bardzo spięty na punkcie dziewczyny, przez co strasznie irytował całą widownię. Aktualnie w stanie wolnym.

Remont i losy na streamie Edytuj

Mimo wad Radka, nie można zarzucić mu braku chęci pomocy. Jako jedyny, prócz Jacka, regularnie brał udział w remoncie łazienki, podczas którego nie pił alkoholu i był realną pomocną ręką. Pomógł także przy organizacji nowej kanapy oraz woził Daniela podczas poszukiwań działki.

Brał udział w bombowym streamie. 12 sierpnia 2017 na streamie pojawiła się jego mama. Był potwornie wściekły na Pani Małgorzatę za to, że ją wpuściła. Nie było jej jednak widać w kamerze.

Był obecny na streamie z działki. Mówi się, że odbył tam stosunek płciowy z Blondi.

Podczas jednego z ostatnich streamów wdał się w dużą kłótnię z Danielem, został też przez niego uderzony. W ramach kontrataku wypomniał mu, że gruby streamer zarabia pieniądze na wszystkich obecnych na strumyku i wykorzystuje ich. Radek prawdopodobnie nie ma jednak za złe Danielowi uderzenia go, bo 8 września 2017 pojawił się na streamie, zaraz po egzaminach na prawo jazdy na TIRy.

13 września 2017 Pani Gosia zdradziła, że Radek uprawiał stosunek seksualny z dziewczyną w łazience na melinie. Miał również stwierdzić, że nie będzie więcej uczestniczył w remoncie łazienki.

Lubi korzystać z popularności zdobytej na strumykach, żeby na nią podrywać dziewczyny.

Ciekawostki Edytuj

Radek dostaje w ryj od dziewczyny

Radek dostaje w ryj od dziewczyny

  • Chodził do klasy z Danielem oraz Guzikiem.
  • Przez Guzika wielokrotnie nazywany pozerem i lalusiem, był przez to tępiony w klasie szkoły średniej.
  • Podczas pierwszego spotkania z Arsenem na streamie widzowie napuszczali Arsena, żeby ten najebał Radkowi za wyzwiska (które miejsca nie miały) w stronę jego rodziny, do walki jednak nie doszło.
  • Był na służbie przygotowawczej w wojsku, obecnie stara się zostanie zawodowym żołnierzem w Wojsku Polskim.
  • Uwielbia lato, opalanie się i spędzanie czasu nad jeziorem.
  • Podobno został pobity przez Rudego i jego znajomych podczas wyprawy do Maka z Czarną, jednak widzowie podejrzewają, że w rzeczywistości obracał Czarną w krzakach.
  • 26 sierpnia uratował mieszkańców Urzędniczej 15 cheesburgerami, sobie zakupił zupę ogórkową w barze mlecznym.
  • Ma swoją ulubioną białą czapeczkę, za którą był w stanie walczyć z Arsenem.
  • Podobnie jak Pezet jest wielkim fanem anime Dragon Ball. Potrafi godzinami opowiadać o pokazywanych w nim scenach walki. Wyznał też, że pierwszą rzeczą o jaką pyta nowo poznaną dziewczynę na spotkaniu jest to, czy ogląda Dragon Balla.
  • Z wykształcenia jest technikiem elektrykiem.