FANDOM

5555

Powieś Papieża

Gocha o portrecie Jana Pawła II

Portret Jana Pawła II – prezent od widzów dla Menelicy. Nazywany również Bestią z Wadowic. Przedstawia polskiego papieża z aureolą na błękitnym tle. Podczas Rytuału Dziadów został przeniesiony do sąsiedniego pokoju był postawiony przy piecu kaflowym. Najcenniejszy przedmiot w domu Zwierzyńskich. Pani Gosia modliłaby się do niego, gdyby tylko znała inną modlitwę niż „O Matko Boska”.

Portret przez pewien czas znajdował się na działce. Istniało także podejrzenie, że ktoś skradł papieża.

21 września 2017 Wykop.pl podarował Pani Małgorzacie nowy portret papieża razem z innymi obrazkami i zdjęciami przedstawiającymi papieża polaka. Niespodziewanie dzień później Jacek znalazł na działce stary portret i oddał go jej właścicielce – Pani Gosi. Powrócił więc on na swoje miejsce.

Ciekawostki Edytuj

Rozmowa z kobietą Edytuj

Pani Gosia prowadząc konwersację z Pezetem opowiedziała historię o jakiejś babie, która do niej przyszła.

Gocha: „(...) i jeszcze kurwa jakaś szmata kurwa, ale mnie wkurwiła i wiesz co powiedziała? Że ja mam diabła tutaj!”
Pezet: „Diabła?! Jak tu sobie papież jest do chuja, jaki diabeł?”
Gocha: „No! Ale jej zjebałam niech ci powie Jacek! Ale rypałam równo!”

Puentą pani Gosi do całej sytuacji były następujące słowa: „Jestem Katoliczką, byłam i będę, i będę szanowała papieża. A ty idź do piekła szmato jebana!”.