FANDOM

Maxresdefault-2
NocneSpanie

Nocne Spanie w nocy 15/16 lipca 2017 roku

Nocne Spanie – wydarzenie, podczas którego transmitowana jest śpiąca rodzina Zwierzyńskich. Podczas niej odbywają się walki donejtów o to, który ich obudzi lub na którego Zwierzyńscy odpowiedzą. Wtedy najczęściej donejty osiągają swój szczyt śmieszności.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas 100-godzinnego streama, na Nocne Spanie podczas nieobecności Daniela wbił się Pezet i Piotr Menel. Potem, gdy został sam Pezet z Małgorzatą, zaczął on prowadzić streama. Było to pierwsze Nocne Spanie z prowadzącym, który nie spał, a na dodatek prowadził streama, nie spotykając wcześniej Daniela.
  • Nocne spanie z Guzikiem08:52

    Nocne spanie z Guzikiem

    grudzień 2016

    Podczas jednego z nocnych spań było słychać głośne uderzenie które było efektem pierdolnięcia Gohy przez Jace.
  • Są pewne podejrzenia że podczas nocnego spania Daniel ścisza głośność czytanych donejtów. To już nie podejrzenie – to prawda, Daniel wyłącza donejty na czas Nocnego Spania.
  • Na ogół nocne spanie poprzedzone jest przez odpalenie się Gohabaala.
  • Podczas jednego z nocnych spań Jaca zbudzony ze snu robiąc wykrok zesrał się, prawdopodobnie poszło z farszem i jebało na całej chacie.
  • Widzowie próbują coraz nowszych technik, żeby uruchomić upragnioną syrenę i obudzić rodzinę Zwierzyńskich.