FANDOM

Zamknij pizdę, bo mnie wkurwiasz!

Natalka rujnuje marzenia Małysza.

Natalia „Blondyna” Żmudzińska – dziewczyna o blond włosach, która pojawiła się na streamie, razem z Pezetem.

Informacje i styl życia Edytuj

Mieszkanka Torunia. Ogląda Daniela od około miesiąca. Twierdzi, że jest on dobrym człowiekiem, który nie bierze pieniędzy tylko dla siebie.

Około rok temu napisała na swoim koncie na social media, że chodzi do 6 klasy podstawówki, więc aktualnie chodzi do 2 klasy gimnazjum i ma 15 lat. Domysły te potwierdziła sama Natalka, która podczas wizyty policji potwierdziła, że przeżyła 15 wiosen. Wchodzi to w konflikt z niedawnymi słowami Daniela, że nie będzie wpuszczał nieletnich podczas strumyka na żywo, a także nie będzie ich rozpijał.

Napiła się kociołka Menelixa. Pali papierosy. Dużo przeklina. Skorzystała z legendarnej maszynki do robienia papierosów Pani Małgorzaty, by zrobić sobie szluga.
Bicki

Zdjęcie z aska.

Znaleziona w ciągu około 30 minut przez Wykop.pl. Posiada konto na Facebooku[1], Instagramie[2], a także Snapczacie[3] i Aska[4].

Losy i zachowanie na streamie Edytuj

Podczas pierwszego streama twierdziła, że nie jest w związku z Pezetem mimo, iż widzowie podejrzewali, że tak jest. Jednak podczas ostatniego strumyka Rafał ją obejmował, a także kładł rękę na jej nodze, więc można było przypuszczać, że są parą. Ostatecznie okazało się, że mimo tych wszystkich zachowań, nie są razem.
Natalia

Natalia w całej okazałości.

Na bombowym streamie mieliśmy okazję poznać więcej szczegółów z życia Natalii. Nie lubi ananasów – kazała ściągnąć je z pizzy Pezetowi. Podczas streama często ukrywa i zasłania swoją twarz. Ostatnio mocno wyzywana przez widzów, w jej obronie stanął Pezet, który próbował zrobić z oglądającymi deal – koniec obrażania blondynyw zamian za podanie swojego snapczata, którego podał już dużo wcześniej. Mimo niesamowicie korzystnego interesu, nie zdobył on poparcia wśród widzów strumyka, którzy przystąpili do dalszego wyzywania Natalii. Usunięta ze strema po pojawieniu się policji.
Pezet natalka

Nie dla Pezeta kiełbasa.

Pijany Małysz, na żywo, zdjął koszulkę i stał niebezpiecznie blisko Natki pod pretekstem palenia papierosa. Agresywnie zareagował na to jej chłopak - Pezet, ale nie doszło do rękoczynów. Na jej tyłek patrzył również Radek. Radosław zaprosił ją także do spania we własnym mieszkaniu. Ostatecznie jednak pojechała z Pezetem do domu, a ten dodatkowo zaprosił na nocowanie Radosława. Daniel, Małgorzata oraz 99% ludzkości obstawia, że dojdzie do ruchania.[5]

Kilkanaście minut po wyjściu Rafała, Daniel zadzwonił do niego i podczas rozmowy z Natalią zdradził jej, że Pezet się w niej podkochuje, ale jest to uczucie nieodwzajemnione. Ostatecznie potwierdziło to, że Rafał, pomimo licznych zalotów i prób zwrócenia na siebie uwagi, nie jest w związku z „blondyną” i spoczywa we friendzonie. Cześć Jego pamięci.

Można przypuszczać, że w najbliższym czasie nie zobaczymy jej więcej na streamie, gdyż Rafał wyjeżdża do Holandii do pracy, stąd nie będzie mógł jej towarzyszyć podczas pojawiania się na żywo. Bez niego obecność Natki jest bardzo wątpliwa, co sama potwierdziła zapraszając Daniela na melanż, ale poza streamem. Małysz pod wpływem alkoholu twierdził, że napisała do niego poprzez Facebook.com i zwierzyła mu się ze wszystkich problemów, jednak słowa te należy przyjąć z dużą rezerwą.

Natalia – wiek

Natka przyznaje się do swojego wieku.

Ciekawostki Edytuj

Pojawiła się na melinie nie blokując swojego konta na fejsie. Jej konto na Facebooku ma publiczne ustawienia, więc każdy może wyczytać z niego informacje. Biorąc pod uwagę polubione przez nią strony na Facebook.com, a także inne dane z social media, można wysunąć następujące wnioski:

  • Ma siostrę.
  • Jest fanką żużla, a także FC Barcelony.
  • Lubi rap, Popka i Cypisa.
  • Ma polubiony program „UWAGA! TVN”, więc pewnie będzie na bieżąco z tworzonym przez nich reportażem o rodzinie Zwierzyńskich.
  • Lubi innych youtuberów, takich jak: LittleMonster96, JDabrovsky.  

Przypisy

  1. https://www.facebook.com/natalia.zmudzinska.12
  2. https://www.instagram.com/natisratti_/
  3. nati_oki12
  4. https://ask.fm/NataliaZmudzinska
  5. Link z podrywu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki