FANDOM

ZAJEB LBEM W SCIANE MENDO
SPOKOJNIE JUZ CIE NIE WURZUCI STULEJA XD
W PIZDZIE CI EMAM LBIE JEBANY XD
XDD TO KURWA NIEZLY PANCZLAJN CYMBALE
Ruchalibyście Mare?

Przeciętna atmosfera Mirkoczatu potrafi zaleźć nie jednemu użytkownikowi za skórę
Mirkoczatpl

Mirkoczat oferuje również możliwość osadzenia materiału oraz podzielenia go wraz z tekstem

Mirkoczat – Interaktywny czat dla użytkowników Wykopu, umożliwiający logowanie m.in. przez ten właśnie serwis. Podczas streamów Daniela, kanał #patostrimy jest najaktywniejszy w serwisie. Umożliwia on bowiem osadzenie materiału wideo, dzięki czemu dorównuje czatu na Youtube.

Kanały powiązane z Danielem

#danielmagical – kanał moderowany przez użytkownika Dorrek. Martwy w wyniku konfliktów z osobami tam przebywającymi.

#patostreamy – kanał moderowany przez użytkownika Knax. Spory między uczestnikami czatu i moderatorem były jeszcze większe, niż w przypadku kanału #danielmagical.

#patostrimy – kanał wykorzystywany przez użytkowników Mirkoczatu do komentowaniu streamów Daniela na bieżąco. Nie wykluczone, że i on w najbliższej przyszłości odejdzie w zapomnienie. Jest jednym z najaktywniejszych w całym serwisie – w czasie streamów pojawia się tam nawet 360+ osób (dla porównania – inne kanały rzadko kiedy osiągają 100). W przeciwieństwie do czatu na YouTube nie ma tu ucisku modów i można pisać to co się uważa ponieważ obowiązuje tam wolność słowa i brak cenzury. Nie toleruje się tam jednak debilnego zachowania. Jest także miejscem narodzin najlepszych donejtów, troll donejtów i pomysłów na dymy.