FANDOM

Menelix

Kanarek Menelix

Menelix – kanarek z dalekich ciepłych krajów, który kiedyś zamieszkiwał rezydencje przy Urzędniczej 2/9. Został przygarnięty 11 lipca 2017 roku od koleżanki Daniela. Nie udzielał się zbytnio na streamach, lecz zazwyczaj był na nich obecny do dnia swojej tragicznej śmierci 30 kwietnia 2018. Początkowo miał się nazywać zgodnie z duża ilością głosów na grupce – PROMIL. Plotki głoszą, że powodem zrezygnowania z tej nazwy było już posiadanie przez Gohe czterech promili alkoholu we krwi. Menelix był przekąską pożądaną przez Sonię. Żywił się karmą i srał do żwirku (początkowo sianka).

Na jednym ze streamów Daniel wymieniał w klatce siano pełne ptasich odchodów gołymi rękoma; potem nie umył ich przed jedzeniem.

Według znanych ludzkości informacji wiemy, że aby móc hodować kanarki tego gatunku, ich właściciel musi być odpowiednio doinformowany jak zajmować się tego typu egzotycznym zwierzęciem, a ich otoczenie musi spełniać odpowiednie warunki sanitarne. Niestety mieszkanie Pani Gosi nie spełniało żadnego z tych kryteriów, gdyż w pomieszczeniu występowało zanieczyszczenie powietrza, brud, zagęszczenie różnego rodzaju pyłów nieznanego pochodzenia, wysokie stężenie alkoholu w powietrzu oraz hałas (wywołany głośnymi donejtami, libacjami, darciem mordy przez Daniela oraz Gochę/Gohabaala a także poprzez petardy i inne niespodzianki rzucane przez Łobodę i wykopków). Prawdopodobieństwo przeżycia do końca roku tego zwierzęcia wynosi 0% (średnio kanarki żyją 10 lat).  

Menelix znajdował się już się na kredensie, na słynnym piecu kaflowym, w którym ukrywa się Łukasz, a aktualnie leży w pokoju Łukiego. 29 października 2017 był częścią wypadku, kiedy to Daniel niechcący zrzucił klatkę na podłogę. Ponieważ jednak jest to najsilniejszy znany człowiekowi gatunek kanarka, któremu niestraszny jest dym papierosowy i wszędobylski brud na melinie, to Menelix nadal żyje (jeszcze).  

3 marca Daniel pokazał Menelixa, który nie był w dobrej kondycji.  

Kanarek zmarł 30 kwietnia 2018. Poinformował o tym Daniel, jednak nie przejmował się zbytnio jego śmiercią. Bardziej załamany był Jaca, który bardzo lubi zwierzęta. Warto zaznaczyć, że jest pierwszą śmiertelną ofiarą streamów na U 2/9 (szczur Tucznik ma status zaginionego).