FANDOM

Menelix

Kanarek Menelix

Menelix – kanarek z dalekich ciepłych krajów, który obecnie zamieszkuje rezydencje przy Urzędniczej 2/9. Został przygarnięty 11 lipca 2017 roku od koleżanki Daniela. Nie udziela się zbytnio na streamach, lecz zazwyczaj jest na nich obecny. Początkowo miał się nazywać zgodnie z duża ilością głosów na grupce – PROMIL. Plotki głoszą, że powodem zrezygnowania z tej nazwy było już posiadanie przez Gohe czterech promili alkoholu we krwi. Menelix jest przekąską pożądaną przez Sonię. Żywi się karmą i sra do żwirku (początkowo sianka).

Na jednym ze streamów Daniel wymieniał w klatce siano pełne ptasich odchodów gołymi rękoma; potem nie umył ich przed jedzeniem.

Według znanych ludzkości informacji wiemy, że aby móc hodować kanarki tego gatunku, ich właściciel musi być odpowiednio doinformowany jak zajmować się tego typu egzotycznym zwierzęciem, a ich otoczenie musi spełniać odpowiednie warunki sanitarne. Niestety mieszkanie Pani Gosi nie spełnia żadnego z tych kryteriów, gdyż w pomieszczeniu występuje zanieczyszczenie powietrza, brud, zagęszczenie różnego rodzaju pyłów nieznanego pochodzenia, wysokie stężenie alkoholu w powietrzu oraz hałas (wywołany głośnymi donejtami, libacjami, darciem mordy przez Daniela oraz Gochę/Gohabaala a także poprzez petardy i inne niespodzianki rzucane przez Łobodę i wykopków). Prawdopodobieństwo przeżycia do końca roku tego zwierzęcia wynosi 0% (średnio kanarki żyją 10 lat). 

Menelix znajdował się już się na kredensie, na słynnym piecu kaflowym, w którym ukrywa się Łukasz, a aktualnie leży w pokoju Łukiego. 29 października był częścią wypadku, kiedy to Daniel niechcący zrzucił klatkę na podłogę. Ponieważ jednak jest to najsilniejszy znany człowiekowi gatunek kanarka, któremu niestraszny jest dym papierosowy i wszędobylski brud na melinie, to Menelix nadal żyje (jeszcze).