FANDOM

WuWunio (Marcin Sprusiński, ur. 1984 w Łodzi) – raper, youtuber, satyryk i wizjoner. Autor hitów takich jak „Pokaż Cycki” i „Oj Tam, Oj Tam”. Obecny na scenie hip-hopowej od 2001 roku. Znany nie tylko ze względu na muzykę, ale również dziesiątki produkcji filmowych. WuWunio może pochwalić się najstarszym kontem na Youtube pośród wszystkich polskich muzyków (założone w czerwcu 2006 roku). Przez dziesięć lat stworzył wiele ciekawych filmów zostając okrzykniętym przez społeczność internetową niekwestionowanym „królem zapowiedzi”.

Przed przybyciem Edytuj

Wielu widzów oczekiwało jego wizyty, którą Daniel zapowiedział na sierpień. Ta jednak nie doszła do skutku, jednak zgodnie z najnowszymi zapowiedziami, Marcin pojawi się na streamie jeszcze we wrześniu.

15 września Magical stwierdził, że Wuwunio przyjedzie 29 września. Tak też się stało.

Przybycie Edytuj

Wuwunionamelinie

Wuwunio z narzeczoną na Urzędniczej.

Wuwunio pojawił się na melinie razem ze swoją narzeczoną - Luizą, a także z „kamerzystą” - Janczarem. Spędził z Danielem kilka godzin poza Urzędniczą, by nagrać setki do wywiadu na PalHajsTV. Cała ekipa wróciła do zamku Zwierzyńskich przed godziną 17. Skosztował kociołka Menelixa, ale w bardzo małej ilości, ponieważ po przeprowadzeniu wywiadu musiał usiąść za kierownicą.

Podarował Pani Gosi 3 wina „złote”. Nie był napisany na nich żaden donejt, co zawsze związane jest z trzema złotymi. Daniel otrzymał od niego wino marki „DYMY”. Dodatkowo dał Zwierzyńskim tabliczkę ze słynną łódzką ulicą - Wschodnią 56.

Nie pozostał w wilii Zwierzyńskich zbyt długo. Lekko po 17 był już w drodze do domu.

Pal Hajs TV - 56 - Daniel Magical01:36:45

Pal Hajs TV - 56 - Daniel Magical

Długo wyczekiwany odcinek z Danielem

Jednocześnie Marcin jest pierwszym tak dużym youtuberem, który odwiedził Urzędniczą. Na jego kanale znajduje się ponad 100 tysięcy subskrypcji. Oczekuje więc na srebrny przycisk YouTube. Być może, w przeciwieństwie do Daniela, jego nagroda nie wyląduje w Chile.

27 października ukazał się 56 odcinek Pal Hajs TV, z Danielem w roli głównej.