FANDOM

Marcin Krasucki (znany także jako Rafonix, Chudy Byk, Walikonix) – główny i odwieczny wróg Daniela. Prowadzą wojnę od czasów streamowania Tibii, gdzie próbowali dowieść tego kto jest mistrzem tej gry. Podstępnie próbował się z nim pogodzić, lecz za każdym razem wyzywał go za plecami.

Dzieciństwo

Marcin nie miał łatwego dzieciństwa. Kiedy miał siedem lat, jego ojciec stracił pracę i popadł w alkoholizm. Szczęście się jednak do niego uśmiechnęło ponieważ wygrał w loterii dużą ilość pieniędzy. Zabrał on wtedy Marcina na wycieczkę dookoła Polski; podczas niej stracili większość pieniędzy. Sam Marcin, który wtedy miał około 11 lat, wspomina iż było zabawnie, ale to było marnotrawstwo pieniędzy. Matka Marcina która rozwiodła się z ojcem zawiadomiła policję mówiąc o tym iż porwał on jej syna.

W ośrodku młodzieżowym „Exodus”

Kiedy Rafon wrócił do domu matka skierowała go do Katolickiego Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii „Exodus” w Białymstoku. Wielokrotnie z niego uciekał, dlatego przeniesiono go do Ośrodka w Krakowie.

Z ośrodka Exodus pochodzi słynny filmik w którym Marcin odpowiada na pytanie kamerzysty: „Co jest dla ciebie najważniejsze?” słowami: „Teraz rodzina[1]. Daniel wykorzystywał to aby naśmiewać się z Marcina i zostało to jako jeden z jego tekstów. Dyrektorem ośrodka był ksiądz o którym Marcin opowiadał, że miał skłonności do romansowania z dużą ilością kobiet; raz został nawet przyłapany przez Marcina na uprawianiu przez księdza seksu z jego nauczycielką w Toyocie[2]. Już w ośrodku zaczął pogrywać w Tibię, dzięki której, jak mówi, wyzbył się strachu.

Kariera streamera

Rozpoczęcie streamowania

Kiedy opuścił zakład i wrócił do matki rozpoczął swoją karierę streamerską na Twitchu z gry Tibia. Jego kontakty z matką nadal nie były za dobre[3] i wyzywał się z nią prawie na każdym streamie co stało się normalnością wśród widzów. Przyjaźnił się z Rybą i kilkoma innymi osobami z którymi często prowadził drunk streamy i wypromował stwierdzenie dymy. Jeden z nich za pieniądze od widzów rozbił sobie nawet szklankę po piwie na głowie. Tym co sprowadziło dużą ilość widzów do Rafonixa były często opowiadane przez niego historię podczas gdy był pijany, takie jak: opowieść o „waleniu ojca na pizdę” czy o jego pierwszym razie na Roksie[4]. Są podejrzenia, że jego późniejsza dziewczyna Kinga jest właśnie tą dziwką. Jego kariera tibijska skończyła się gdy jako „dowódca” przegrywał ze Szwedami.

Streamy po zakończeniu grania w Tibię

Po sytuacji w której Ryba sprzedał go na policji za rozwalenie latarni i mandacie 2 tysiące złotych, Rafonix szczerze porozmawiał ze swoją matką i zaczął prowadzić się ku uspokojeniu swojego życia. Założył kanał na Youtubie gdzie rozpoczął popularne wtedy rozmowy na Omegle. Wymyślił podczas jednego z tych streamów tekst „Pokaż bydlaka” czy „Poka sowę” które stało się popularne na całym YouTube i zabierane mu przez innych youtuberów. Kiedy zaczął nagrywać CSa i rozpoczął współpracę z innymi popularnymi youtuberami przestał robić drunk streamy. Jego filmy zaczęły być kierowane ku młodszej widowni. Wyprowadził się od matki i wraz z Kingą wynajęli mieszkanie. Duża część jego dawnych znajomych i widzów wyzywała go za zmianę stylu przez co stał się mało popularny, a jego streamy przeciętnie dochodziły do tysiąca widzów.

Nocny drunk stream z 29 na 30 czerwca

Momentem przełomowym był stream w nocy z 29 na 30 czerwca podczas którego, od bardzo dawna, rozpoczął drunk streama. Wypił około 8 Desperadosów i rozpoczął mówić wprost o tym co myśli o Wykopie[5] i tym że wspierają Magicala. Jego przyjaciel Adam wyłączył streama i wszyscy myśleli że sytuacja już się zamknęła.

Po dwóch godzinach jednak Rafonix rozpoczął transmisje na Instagramie gdzie można było się dowiedzieć iż zerwał ze swoją dziewczyną. Chodził i niszczył wszystkie sprzęty w domu (np. wyrzucając telewizor przez okno) a Adam próbował go uspokoić. Gdy stało się to bezsensowne jego przyjaciel zostawił go samego w domu a Rafonix powrócił do transmisji na Youtube. Zrobił wtedy nocne spanie, rozwalił monitor i ogólnie odpierdalał dymy na całego. Przyszła nawet do niego matka która próbowała go uspokoić, nieudanie.

Następnego dnia Marcin przeprosił za wszystko i powrócił do normalnego trybu nagrywania. Co ciekawe podczas dymów jego widownia przekraczała 20 tysięcy widzów mimo późnej pory w nocy. Wykop mu jednak nie podarował przez co stracił partnerstwo na YouTube oraz upubliczniono jego miejsce zamieszkania.

Rafonix a DanielMagical

Podczas grania w Tibię poznał się z Danielem z którym pierwotnie się przyjaźnili, ale później zaczęli się kłócić z czystej zazdrości i konkurencji o widzów. Wojna trwa nieprzerwanie od 3 lat i mimo gróźb nie doszło do spotkania w prawdziwym życiu. Po rozstaniu Rafonixa z Kingą, Marcin powrócił do drunk streamów.

Filmik z kutasem

Słynna była sytuacja, podczas której jeden z jego dawnych kolegów od Tibii udostępnił nagranie na którym Rafonix siedzi na stronie showup.tv oraz pokazuje kutasa. Później Marcin tłumaczył się, iż będąc napity został podpuszczony do zrobienia tego, a tamci to wykorzystali aby zrobić mu dym.

Miejsce zamieszkania

Mieszkał w Białymstoku. Po czerwcowym drunk streamie zlokalizowano – dzięki intensywnej pracy użytkowników portalu ze śmiesznymi obrazkami – jego przybliżony adres zamieszkania. Bał się wychodzić na zewnątrz, potem zrezygnował także z zamawiania posiłków z obawy wyśledzenia dokładnego miejsca w którym mieszka. Potem ogłosił, że poszukuje nowego mieszkania. Oficjalnie przeniósł się do bliżej nieznanego miasta w województwie warmińsko–mazurskim, natomiast istnieją podejrzenia jakoby podał tą informację tylko dla zmylenia osób postronnych. Miejsce jego zamieszkania jest cały czas śledzone przez Wykopowiczów.

Zobacz też

Przypisy

  1. https://www.youtube.com/watch?v=QNYcbR3BIQA
  2. https://youtu.be/c2BWKANZnEk?t=54s
  3. Rafonix obraża matkę
  4. Marcin opowiada o dziwce z którą stracił dziewictwo
  5. Wypowiedzenie wojny Wykopowi