FANDOM

NJE!

Goha na dowolną propozycję członka rodziny

Małgorzata „Goha” Zwierzyńska (z domu Piotrkowska, ur. 19 lutego 1973 w Toruniu) – jedna z głównych bohaterek serialu Zwierzyńscy, pani domu, matka Łukasza i Daniela oraz partnerka Jacy. Ma swoje alter ego w postaci Gohabaala. W wolnych chwilach kiedy nie pracuje, pije różne trunki na bazie chmielowej. Często kradnie Danielowi browary i później nic nie pamięta, jest to najprawdopodobniej objaw jej choroby alkoholowej o której nie chce mówić ani się do niej przyznawać. Jej choroba jest już w tak dalece zaawansowanym stadium, że 13 sierpnia zaczęła wymiotować na żywo[1]. Jej rzygi posprzątał naczelny służący rodziny Zwierzyńskich - Małysz

Jest zadłużona, między innymi, w PKP oraz firmie pożyczkowej Bocian. Jej długi przekraczają 70 tysięcy złotych. 

Przed rolą w serialu Zwierzyńscy Edytuj

Pani Małgorzata ukończyła zawodówkę o profilu obsługa maszyn włókienniczych. Skończyła zawodówkę, albowiem technikum do którego miała zamiar się udać, zostało zamknięte. Po ukończeniu 20. roku życia pracowała jako kontrolerka biletów oraz na taśmie produkcyjnej, gdzie pakowała wycieraczki samochodowe.

Jak powiedziała pewnego razu Gosia, Daniel i Łukasz byli planowanymi dziećmi. Podczas porodu Daniela niezbędne było cesarskie cięcie, pani Małgorzata bardzo przeżywa to wydarzenie.

Ostatnim znanym wydarzeniem przed angażem w serial było poznanie Jacka od razu po rozstaniu z Maciejem; pani Gosia pociągnęła mężczyznę za szelki, ratując go przed nadjeżdżającym samochodem, co skwitowała słowami „Jak leziesz, łajzo?!”. Na początku ich pięcioletniego związku żyli bardzo skromnie, nie posiadali telewizora, a ich jedyną rozrywką było słuchanie radia.

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Pani Małgorzata jest drobną kobietą o figurze osy. Jej oczy są piwne i często nosi na nich makijaż w postaci czarnej kredki na dolną linię wodną. Ma jasną karnację, a na twarzy występują u niej liczne piegi i zarumienienia. Gdy uaktywniony jest Gohabaal, zaczerwienienia na jej twarzy intensywnieją.

Ubranie Edytuj

Jej garderoba jest bardzo różnorodna, co tydzień możemy zobaczyć ją w czymś innym a czasem nawet w koszulach Jacka. Bardzo lubi zakładać bluzy Łukasza.

Włosy Edytuj

Posiada krótkie, rozczapierzone, pofarbowane na ciemnobrązowo włosy. Kiedyś miała zielone (o czym poinformowała w rozmowie z Radkiem), na prośbę Daniela pofarbowała sobie też, podczas streama, włosy na kolor różowy.

Ząb Edytuj

Jedynka.na.czacie
Uroku dodają jej zadbane zęby w ilości 1. Pani Małgosia kiedyś dostała korkiem od szampana w łeb i prawdopodobnie właśnie wtedy także straciła 3 zęby.

Jest właścicielką jedynego w swoim rodzaju artefaktu, zwanego Jedynką Na Czacie. Legenda głosi, że ów potężny przedmiot wydatnie wspomaga dziabanie makaronów oraz cedzenie zupy.

Mówi się także, że za ostatni ząb Pani Gosi wróżka zębuszka przyniesie płytę Zenka z jego autografem.

Styl życia Edytuj

Kulinaria Edytuj

Nigdy nie gotuje obiadów dla swojej rodziny. Zdarzyły się wyjątki, kiedy kupiła gotowe gołąbki, które tylko podgrzała, jednak były one niejadalne. Ona sama żywi się (poza płynami) kartoflami z solą, kując je jednym górnym zębem w celu rozdrobnienia przed spożyciem. Czasem zjada albo podjada gotowe posiłki zamówione przez Daniela (najczęściej w postaci frytek).

Muzyka Edytuj

Jej ulubionym gatunkiem muzycznym jest disco polo, a najczęściej obecnie słucha utworów Zenka Martyniuka. Na samego wokalistę jest obrażona, ponieważ wg jej wersji Daniel zorganizował koncert specjalnie dla niej, płacąc mu kilkanaście tysięcy złotych, a on nawet jej nie pozdrowił. Twierdzi, że chciała usłyszeć chociaż Pozdrawiam panią Gosię z Torunia. Lubi także muzykę popularną z lat jej młodości. Szczególnie do gustu przypadła jej pieśń „Barka”, którą żywiołowo śpiewa podczas odtwarzania piosenki.

Sfera seksualna Edytuj

Podczas streamów podejmuje czasami tematykę dawnego życia erotycznego. Z jej opowieści można się dowiedzieć, że gdy była młoda to w klubie składał jej niemoralne propozycje jakiś Niemiec. Miała chłopaków z wszystkich województw w Polsce[potrzebne źródło]. Straciła dziewictwo w wieku lat 13. Podczas wieczoru z dosypaną amfetaminą do kociołka menelixa została zapytana przez Daniela, czy uprawiała seks analny. Odpowiedziała, że nie.[2]

Gdy była nastolatką gonił ją zboczeniec, jednak podniosła spódnicę i uciekła szybko przed nim dzięki temu, że trenowała bieganie.

Alkohol Edytuj

Jej ulubionym piwem jest czarny Specjal. Ciągle jest pod wpływem alkoholu; Czasem Daniel stara się ją powstrzymywać od wypijania zbyt dużych ilości trunków z procentami. Zmusza ją wtedy do dmuchnięcia w alkomat i weryfikowania czy nie ma za dużo procentów we krwi. Dotychczasowym zmierzonym rekordem Gosi było 3.57 promila alkoholu w wydychanym powietrzu. Przeważnie jednak sam nalewa jej kociołek.

Fobie Edytuj

Panicznie boi się pająków, toteż zabiła ich wiele w swoim życiu. Pani Gosia ma paraliżujący strach przed burzą – gdy była dzieckiem to drzewo spadło nieopodal niej. Boi się wysokości.

Światopogląd Edytuj

Religia Edytuj

Jest wierna zasadom postawionym przez Boga i Kościół, np. nie pierze w niedziele i święta. Zaprasza do mieszkania księdza gdy chodzi po kolędzie. Gdy podczas donejtów ktoś obraża JP2 reaguje żywiołowo „od papieża się odpierdolta”. Codziennie słucha „Barki” w godzinie śmierci polskiego papieża. Skrycie marzy, żeby Łukasz został ministrantem.

Homoseksualizm Edytuj

Stwierdziła że jeśli Daniel okazałby się gejem to sama obcięłaby mu fiuta.

Narkotyki Edytuj

Jest przeciwniczką narkotyków. Sama uważa, że nikt nigdy w jej domu nie zażywał narkotyków (pomimo pozytywnego wyniku narkotestu Daniela).

Inne Edytuj

Imię Edytuj

Jej imię wzięło się od piosenki „Małgośka” Maryli Rodowicz. Często myśli o zmianie imienia na Zuzanna, a pomimo jej aktualnego imienia pozwala mówić na siebie Margaret. Nie chciałaby nazywać się Zdzicha.

Konflikt z Agnieszką Edytuj

Z nie do końca poznanych przyczyn Goha bardzo nie lubi dziewczyny Daniela, Agnieszki. Konflikt ten można zaobserwować np. na streamie z dnia 8 sierpnia 2017 r., na którym Goha określiła Agnieszkę jako: „dziwkę, szmatawę”. Stwierdziła też: „kurwa nienawidzę tego nochala jebanego”.[3] Zapowiedziała, że nie pojawi się na ślubie Daniela i Agnieszki.

Ulubione powiedzenia Edytuj

Gosia, gdy nie jest zdenerwowana, lubi mówić:

  • Senk Ju Riczard
  • Gut gut
  • Kaput
  • Hugo wie
  • Muszę odpocząć
  • Kurka wodna, kaczy łeb
  • Nie mam siły
  • NJE

Ciekawostki Edytuj

  •  Poroniła w 3 miesiącu, gdy była pierwszy raz w ciąży.
  •  Bardziej płakała po wybitym oknie, niż po tym, gdy jej syn Łukasz został zabrany do domu dziecka.
  •  Nienawidzi hejterów, Łysego oraz sprzątać.  
  •  Ma siostrę, która jest do niej podobna, jednak wygląda normalnie (nudnie).  
  •  W jednym z wywiadów stwierdziła, że jej okno jest słynniejsze od okna papieża.  
  •  Jej ulubionym zajęciem są kłótnie z syntezatorem mowy Ivona.  
  •  Twierdzi, że zawsze była dowcipna. Stwierdzenie to padło z jej ust pod wpływem Ivony, z którą kolejny raz podjęła się walki.  
  •  Na jednym ze strimów pokazała obsraną zbroje.
  •  Jest leworęczna.
  • Przyznała się na jednym ze streamów do spożywania alkoholu, podczas ciąży z samym Danielem.

Według jej matematyki 2+2*2 = 8.

  •  Posiada swój własny kanał na YouTube o nazwie Goja.
  •  Planowała kiedyś dziecko z Jackiem.
  •  W jednej z rozmów z Małyszem wyznała, że ma nieżyjącą siostrę, która zmarła przy porodzie.
  •  Babcia Małgorzaty podczas obrony poczty Gdańskiej 1939r : comment_28cOzf9uo7UBIK5d5Ll5NZdWzX5KmEg0,w400.jpg

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. https://www.youtube.com/watch?v=6VC8M2WDth0
  2. https://youtu.be/c7RJxJfpNcU
  3. Gosia wyzywa Agnieszkę

Więcej z Fandomu

Losowa wiki