FANDOM

NJE!

Goha na dowolną propozycję członka rodziny

"Małgorzata „Goha” Zwierzyńska aka Gruźliczka (z domu Piotrowska, ur. 19 lutego 1973 w Toruniu) – jedna z głównych bohaterek serialu Zwierzyńscy, pani domu, matka Łukasza i Daniela oraz partnerka Jacy. Ma swoje alter ego w postaci Gohabaala. W wolnych chwilach kiedy nie pracuje, pije różne trunki na bazie chmielowej. Często kradnie browary Danielowi i później nic nie pamięta. Jest to najprawdopodobniej objaw jej choroby alkoholowej o której nie chce mówić ani się do niej przyznawać. Jej choroba jest już w tak dalece zaawansowanym stadium, że 13 sierpnia 2017 zaczęła wymiotować na żywo[1]. Jej rzygi posprzątał naczelny służący rodziny Zwierzyńskich – Małysz.

Jest zadłużona, między innymi w PKP oraz firmie pożyczkowej Bocian. Jej długi przekraczają 70 tysięcy złotych. 

Przed rolą w serialu Zwierzyńscy

Pani Małgorzata ukończyła zawodówkę o profilu obsługa maszyn włókienniczych. Skończyła zawodówkę, albowiem technikum do którego miała zamiar się udać, zostało zamknięte. Po ukończeniu 20. roku życia pracowała jako kontrolerka biletów oraz na taśmie produkcyjnej, gdzie pakowała wycieraczki samochodowe.

Jak powiedziała pewnego razu Gosia, Daniel i Łukasz byli planowanymi dziećmi. Podczas porodu Daniela niezbędne było cesarskie cięcie, które Pani Gosia bardzo przeżywa.

Ostatnim znanym wydarzeniem przed angażem w serial było poznanie Jacka od razu po rozstaniu z Maciejem – tatą Łukasza. Pani Gosia pociągnęła mężczyznę za szelki, ratując go przed nadjeżdżającym samochodem, co skwitowała słowami „Jak leziesz, łachmyto?!”. Na początku ich pięcioletniego związku żyli bardzo skromnie, nie posiadali telewizora, a ich jedyną rozrywką było słuchanie radia.

Wygląd zewnętrzny

Pani Małgorzata jest drobną kobietą o figurze osy. Jej oczy pozostają tajemnicą. Część widownie twierdzi, że cierpi na heterochromię oczu (jedno piwne, drugie zielone), a część po prostu uważa, że mają piwną barwę. Często nosi na nich makijaż w postaci czarnej kredki na dolną linię wodną. Ma jasną karnację, a na twarzy występują u niej liczne piegi i zarumienienia. Gdy uaktywniony jest Gohabaal, zaczerwienienia na jej twarzy intensywnieją.

Ubranie

Jej garderoba jest bardzo różnorodna. Co tydzień możemy zobaczyć ją w czymś innym, a czasem nawet w koszulach Jacka. Bardzo lubi zakładać bluzy Łukasza.

Włosy

Posiada krótkie, rozczapierzone, pofarbowane na ciemnobrązowo włosy. Kiedyś miała zielone (o czym poinformowała w rozmowie z Radkiem). Na prośbę Daniela pofarbowała sobie też, podczas streama, włosy na kolor różowy.

Ząb

Jedynka.na.czacie
Uroku dodaje jej 1 ząb bezzębna szczęka. Kiedyś ucierpiała w wyniku nieumyślnego otworzenia szampana, podczas którego, korek trafił w jej głowę. To prawdopodobnie dlatego straciła 3 inne zęby.

Była właścicielką jedynego w swoim rodzaju artefaktu, zwanego Jedynką Na Czacie. Legenda głosi, że ów potężny przedmiot wydatnie wspomagał dziabanie makaronów oraz cedzenie zupy.

Mówi się także, że za ostatni ząb Pani Gosi wróżka zębuszka przyniesie płytę Zenka z jego autografem.

Została przez Daniela potwierdzona informacja o tym, że Pani Gosia otrzyma nowe zęby u dentysty, który jest znajomym Daniela, jednak do tej pory obietnica nie została spełniona (stan na 04.05.2018).

Ostatniego zęba straciła na streamie działkowym 4 maja 2018. Jest to legendarna data, kiedy znikła ostatnia jedynka na czacie.

Styl życia

Kulinaria

Nigdy nie gotuje obiadów dla swojej rodziny. Zdarzyły się wyjątki, kiedy kupiła gotowe gołąbki, które tylko podgrzała. Były one jednak niejadalne. Sama żywi się natomiast (poza płynami) kartoflami z solą, kując je jednym górnym zębem w celu rozdrobnienia przed spożyciem. Czasem zjada albo podjada gotowe posiłki zamówione przez Daniela (najczęściej w postaci frytek).

Muzyka

Jej ulubionym gatunkiem muzycznym jest disco polo, a obecnie najczęściej słucha utworów Zenka Martyniuka. Na samego wokalistę jest obrażona, ponieważ według jej wersji Daniel zorganizował koncert specjalnie dla niej, płacąc mu kilkanaście tysięcy złotych, a on nawet jej nie pozdrowił. Twierdzi, że chciała usłyszeć chociaż Pozdrawiam panią Gosię z Torunia. Lubi także popularną muzykę z lat jej młodości. Szczególnie do gustu przypadła jej pieśń „Barka”, którą żywiołowo śpiewa podczas odtwarzania piosenki i chce, aby zagrano jej tą pieśń na pogrzebie. Nie lubi muzyki Lady Pank ani Dody.

Sfera seksualna

Podczas streamów podejmuje czasami tematykę dawnego życia erotycznego. Z jej opowieści można się dowiedzieć, że podczas pobytu w klubie jakiś Niemiec składał jej niemoralne propozycje. Miała chłopaków z wszystkich województw w Polsce[potrzebne źródło]. Straciła dziewictwo w wieku lat 13. Podczas wieczoru z dosypaną amfetaminą do kociołka menelixa została zapytana przez Daniela, czy uprawiała seks analny. Odpowiedziała, że nie. Gdy była nastolatką gonił ją zboczeniec, jednakże dzięki temu, że trenowała bieganie bez trudu mu uciekła, podnosząc sukienkę do góry.

Podczas jednej kłótni z Jackiem przyznała się do posiadania kochanka, co prawdopodobnie jest informacją nieprawdziwą.

Alkohol

Jej ulubionym piwem jest żółta Tatra. Ciągle jest pod wpływem alkoholu. Czasem Daniel stara się ją powstrzymywać od wypijania zbyt dużych ilości trunków z procentami. Zmusza ją wtedy do dmuchnięcia w alkomat i weryfikowania czy nie ma za dużo procentów we krwi. Dotychczasowym zmierzonym rekordem Gosi było 3.57 promila alkoholu w wydychanym powietrzu[2]. Przeważnie jednak sam nalewa jej kociołek. Na jednym ze streamów stwierdziła, że piwo to nie alkohol[3].

Fobie

Panicznie boi się pająków, toteż zabiła ich wiele w swoim życiu. Ma również paraliżujący strach przed burzą – gdy była dzieckiem to drzewo spadło nieopodal niej. Boi się wysokości.

Światopogląd

Religia

Jest wierna zasadom postawionym przez Boga i Kościół, np. nie pierze w niedziele i święta. Zaprasza do mieszkania księdza gdy chodzi po kolędzie. Gdy podczas donejtów ktoś obraża JP2 reaguje żywiołowo „od papieża się odpierdolta”. Codziennie słucha „Barki” w godzinie śmierci polskiego papieża.

Homoseksualizm

Pani Gosia toleruje homoskesualizm, sama mając w przeszłości znajomych którzy byli gejami, lecz stwierdziła że jeśli Daniel okazałby się gejem to obcięłaby mu penisa.

Narkotyki

Jest przeciwniczką narkotyków. Sama uważa, że w jej domu nikt ich nigdy nie używał (pomimo pozytywnego wyniku narkotestu Daniela).

Partia którą popiera

Pani Gosia wierzy w patriotyzm prezesa PiS i w ich program polityczny, że są ratunkiem dla Polski i Polonii za granicą, chciałaby dostać 500 +, ale nie spełnia kryteriów.

Inne

Imię

Sama mówi, że jej imię wzięło się od piosenki „Małgośka” Maryli Rodowicz, jednak musi być to kłamstwo, ponieważ owa piosenka powstała dwa lata po jej urodzinach. Często myśli o zmianie imienia na Zuzanna, a pomimo jej aktualnego imienia pozwala mówić na siebie Margaret. Nie chciałaby nazywać się Zdzicha.

Konflikt z Agnieszką

Z nie do końca poznanych przyczyn Goha bardzo nie lubi dziewczyny Daniela, Agnieszki. Konflikt ten można było zaobserwować np. na streamie z dnia 8 sierpnia 2017 r., na którym Pani Gosia określiła Agnieszkę jako: „dziwkę, szmatę”. Z jej ust można było usłyszeć również: „długi nochal jebany, nienawidzę jej”[4]. Zapowiedziała, że nie pojawi się na ślubie Daniela i Agnieszki. Na listopadowym (2017) streamie na działce nie rozmawiały ze sobą i unikały spojrzenia.

Ulubione powiedzenia

Gosia, gdy nie jest zdenerwowana, lubi mówić:

  • Senk Ju Riczard
  • Gut gut
  • Kaput
  • Hugo wie
  • Muszę odpocząć
  • Kurka wodna, kaczy łeb
  • Nie mam siły
  • NJE
  • Ja pienie
  • Nie smarcz
  • Nie kichaj

Ciekawostki

  •  Poroniła w 3 miesiącu, gdy była pierwszy raz w ciąży[5].
  •  Bardziej płakała po wybitym oknie, niż po tym, gdy jej syn Łukasz został zabrany do domu dziecka.
  •  Nienawidzi hejterówi i Łysego. Nie przepada również za sprzątaniem.  
  •  Ma siostrę, która jest do niej podobna, jednak wygląda normalnie (nudnie).  
  •  W jednym z wywiadów stwierdziła, że jej okno jest słynniejsze od okna papieża.  
  •  Jej ulubionym zajęciem są kłótnie z syntezatorem mowy Ivona.  
  •  Na jednym ze strimów pokazała obsraną zbroje.
  •  Jest leworęczna.
  •  O mały włos nie pokazała swoich genitali[6].
  • Przyznała się na jednym ze streamów do spożywania alkoholu, podczas ciąży z Danielem.
  • Według jej matematyki: 2+2*2 = 8.
  •  Posiada swój własny kanał na YouTube o nazwie Margaret gdzie czasami streamuje z Jacą. Był on wykorzystywany jako kanał zapasowy podczas bana na pozostałe dwa konta Daniela.
  •  Planowała kiedyś dziecko z Jackiem.
  •  W jednej z rozmów z Małyszem wyznała, że ma nieżyjącą siostrę, która zmarła przy porodzie.
  •  Jej Babcia broniła poczty Gdańskiej w 1939 r[7].
  • Goha na niejednym streamie udowodniła że jest urodzoną tancerką.
  • Daniel wyznał, że były partner Gohy i ojciec Łukasza, Maciej Malankowski, stosował wobec niej przemoc fizyczną, czym skutecznie zniechęcał Małgorzatę do spożywania alkoholu.
  •  Wystąpiła w reportażu przygotowanym przez „UWAGA! TVN”. Twórcy materiału, zapewne z powodu braku pisemnej zgody na wykorzystanie swojego wizerunku i wypowiedzi na rzecz programu, zdecydowali się na zamazanie jej twarzy. Jednocześnie nie mieli problemu z ukazywaniem jej pełnego wizerunku w retransmisji, którą uruchomili na dużym monitorze w tle.
  •  Bardzo lubi dostawać prezenty o czym można było się przekonać podczas trwania Bożonarodzeniowego streama[8].
  •  W nocy z 17 na 18 marca 2018 roku została zawinięta na izbę wytrzeźwień po tym jak dzień wcześniej znęcała się nad Jacą[9].

Galeria

Zobacz też

Przypisy

  1. Gosia rzyga w pokoju
  2. Gosia dmucha w alkomat
  3. "Piwo to nie alkohol"
  4. Gosia wyzywa Agnieszkę
  5. Goha o poronieniu
  6. Gosia zapomniała o kamerze
  7. Babcia Małgorzaty podczas obrony poczty Gdańskiej 1939 r
  8. Gosia dostaje prezenty
  9. Dzielnicowy zawija rodzinke