FANDOM

Jakub „Guzik” Szymański – dawniej jeden z protagonistów występujących w Uniwersum Zwierzyńskich, obecnie postać trzecioplanowa. Jego pseudonim pochodzi od bajki „Przygody Kuby Guzika”.

Sułtan Transportu Edytuj

Przez długi czas utrzymywał, że jest milionerem i posiada firmę transportową o potężnej flocie pojazdów. Z tego powodu nazywany był również „Sułtanem Transportu”. Po pewnym czasie okazało się jednak, że jest po prostu kierowcą ciężarówki i nie posiada żadnego przedsiębiorstwa.

Sex afera Edytuj

Kobieta musi mieć to coś. Musi mieć zajebiste uda, żebyś ją złapał za te uda i kurwa ją wiesz [Guzik pokazuje sposób uprawiania seksu]. Musi mieć tyłek, zajebiesz jej klapsa [Guzik pokazuje sposób dawania klapsa].

Jakub „Guzik” Szymański o kobiecie

Guzik wedle własnych słów posiada dość bogate życie erotyczne. Zasłynął jednak z tego, że na pewnym streamie puknął Dagmarę Wierzchowską, która z grubsza odpowiada jego wymaganiom stawianym powyżej. Jego kolega, słynny później jako Krzysztof „Krzychu Kamerzysta” Cichocki, nagrał stosunek i pokazał na streamie, co skutkowało licznymi shotami.[1] Wszystko jednak zostaje w rodzinie i Daga została dziewczyną Sebastiana „Baobab” Szymańskiego, który to po tygodniu ogłosił koniec związku.

Związki z masturbatorem Edytuj

Guzika oraz masturbator łączy przedziwna relacja, zakrawająca o fascynację. W związku z tym pojawiły się co najmniej dwie afery.

Afera masturbatorowo-banowa Edytuj

Po około roku czasu Daniel został odbanowany na Twitch.tv za co gorąco dziękował moderatorowi Aster. Obiecywał solenna poprawę i stosowanie się do regulaminu Twitch.tv co obejmowało też zakaz pokazywania sex-zabawek na tej platformie. Pewnego razu jednak Daniel pozostawił stream pod opieką Guzika oraz Łukasza, co zakończyło się zdradą. Łukasz pokazał Guzikowi miejsce przechowywania masturbatora, a ten okazał go na Twitch.tv. Ban został udzielony niemalże natychmiast a marzenie Daniela skruszone.[2]

Śmierć masturbatora Edytuj

Masturbator towarzyszył Guzikowi i Danielowi także w czasie gdy mieszkali ze sobą. Tam też swój żywot masturbator, za sprawą Guzika, zakończył. Został rytualnie spalony w trakcie jednego ze streamów, co zresztą było przyczyną braku zwrotu kaucji z uwagi na stopiony silikon na podłodze.[3]

Mieszkanie z Danielem Edytuj

Mieszkał z Danielem i robili razem streamy. Jest współautorem słynnych dymów z wyrzucaniem TV przez okno oraz paleniem peruki na suke nad butlą z gazem, po której dostali eksmisję przy akompaniamencie policji i sąsiadów. To wydarzenie wpłynęło na popularność Magicala oraz dostrzeżenie go przez członków strony Wykop.pl. Dzwonił kilkukrotnie do detektywów oraz linie dla samobójców, co wychodziło mu całkiem udatnie.

Koniec przyjaźni Edytuj

Był kolegą Daniela przez 9 lat. Ich przyjaźń zakończyła się wraz z remontem przez to, że Guzik wrabiał widzów, udając że dzwoni po mafie, oraz tym, że nie spodobał się użytkownikom Wykop.pl. Sam Guzik uważa, że powodem, zakończenia przyjaźni była zbyt mała ilość pieniędzy, wypłacana mu przez Daniela za remont oraz fakt, że zwyczajnie obrabiał mu dupę za plecami, po czym udawał, że się nic nie stało. Dodatkowo należy wskazać, że prowadził promocję swojej grupy oraz własne streamy na grupie Daniela.[4] Przyjaźń została zakończona w sposób jakiego nie powstydziliby się Ateńczycy, ponieważ Daniel po raz kolejny zadecydował o przyjaźni za pomocą głosowania. Wedle własnej relacji Guzik czuje się pokrzywdzony przez Daniela.[5]

Powrót legendy Edytuj

W późniejszym czasie relacje między Guzikiem i Danielem uległy ociepleniu. Daniel zapowiedział, że na streamie 14 października pojawi się „legendarny” gość specjalny – wielu ludzi podejrzewało, że tym gościem będzie właśnie Guzik. Teorię tę umocnił fakt, że 12 października Daniel zadzwonił do Guzika, opowiadając mu bardzo kiepski kawał w ramach wyzwania.

Zgodnie z przewidywaniami Guzik zawitał u Zwierzyńskich 14 października. Podczas transmisji poinformował Daniela i widzów, że stream, na którym pokazane jest wyłącznie picie alkoholu przez biesiadników nie jest w żadnym stopniu atrakcyjny. Jak sam wyjawił, czytał wpisy na portalu Wykop.pl, w których widzowie domagali się dymów, a on nie ma zamiaru ich zawieść. Szybko przystąpił do realizacji swojego planu, zaczynając od rozbicia fragmentu płyty gipsowo-kartonowej własną głową. Zapowiedział też inne rozrywki, m.in. palenie fotela i burzenie pieca kaflowego kilofem. Domagał się również wręczenia mu siekiery.

Miał wyraźnie negatywny stosunek do stałego bywalca streamów, Pezeta, którego nazywał „Ćpezetem”. Obiecywał widzom, że zamknie go w szafie albo powiesi na sznurze. Rozmawiając z Rafałem wyrażał się w sposób lekceważący.

Podczas streama niemal doszło do bójki między Guzikiem a Jachimkiem. Zarzewiem starcia były wpisy na wykopie, w których użytkownicy sugerowali, że Guzik oczernia Jachimka. Jak się okazało, Mumin czytał te wpisy i korzystając z obecności Guzika na melinie postanowił wyjaśnić całą sytuację. Ostatecznie konflikt został zażegnany: wpisy były tylko prowokacją. Wyszło też na jaw, że obaj panowie znają się z czasów grania w Tibię.

Do kolejnego spięcia doszło na linii Guzik – Jaca. Konkubent Gohy nie był zadowolony z obecności Guzika na melinie, mając w pamięci incydent, kiedy to został uderzony przez Guzika po tym, gdy podniósł rękę na Łukasza. Guzik chciał wyjaśnić sytuację i pogodzić się z Jacą, do zakopania topora wojennego jednak nie doszło. Później pijany Guzik zdradził, że chciał po raz kolejny uderzyć Jacę.

Guzik, prawdopodobnie nabierając animuszu pod wpływem alkoholu, postanowił wyzwać znanego youtubera Boxdela na walkę w ringu. Oświadczenie trwało dobrych kilkanaście minut i obfitowało w liczne groźby oraz wulgaryzmy. Parę godzin później Boxdel nagrał materiał, w którym zaakceptował wyzwanie Guzika i zapowiedział, że zmierzy się z nim w dowolnym miejscu o dowolnym czasie.

Ostatecznie do zapowiedzianych przez Guzika dymów nie doszło. Sułtan Transportu uległ magii Kociołka Menelixa i zezgonował na parę minut przed godziną 21:00 (tym samym ominęło go rytualne palenie peruki). Jak na ironię osobą, która pomogła mu podźwignąć się z łóżka i dotrzeć na postój taksówek był wyszydzany przez Guzika Pezet.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedyś murzyn złożył mu propozycję zrobienia mu laski za 50 funtów.
  • Shoty z jego udziałem zostały wykorzystane w materiale przygotowanym przez TVN. Guzik nie był z tego faktu zadowolony.

Przypisy

  1. Słynne nagranie
  2. Okazanie masturbatora
  3. Palenie masturbatora
  4. Wyjaśnianie Guzika
  5. Szczera relacja Guzika