FANDOM

Maxresdefault-1

Jakub „Guzik” Szymański – dawniej jeden z protagonistów występujących w Uniwersum Zwierzyńskich, obecnie postać trzecioplanowa. Jego pseudonim pochodzi od bajki „Kuba Guzik”.

Sułtan Transportu Edytuj

Przez długi czas utrzymywał, że jest milionerem i posiada firmę transportową o potężnej flocie pojazdów. Z tego powodu nazywany był również „Sułtanem Transportu”. Po pewnym czasie okazało się jednak, że jest po prostu kierowcą ciężarówki i nie posiada żadnego przedsiębiorstwa.

Sex afera Edytuj

Kobieta musi mieć to coś. Musi mieć zajebiste uda, żebyś ją złapał za te uda i kurwa ją wiesz [Guzik pokazuje sposób uprawiania seksu]. Musi mieć tyłek, zajebiesz jej klapsa [Guzik pokazuje sposób dawania klapsa].

Jakub „Guzik” Szymański o kobiecie

Guzik wedle własnych słów posiada dość bogate życie erotyczne. Zasłynął jednak z tego, że na pewnym streamie puknął Dagmarę Wierzchowską, która z grubsza odpowiada jego wymaganiom stawianym powyżej. Jego kolega, słynny później jako Krzysztof „Krzychu Kamerzysta” Cichocki, nagrał stosunek i pokazał na streamie, co skutkowało licznymi shotami.[1] Wszystko jednak zostaje w rodzinie i Daga została dziewczyną Sebastiana „Baobab” Szymańskiego, który to po tygodniu ogłosił koniec związku.

Związki z masturbatorem Edytuj

Guzika oraz masturbator łączy przedziwna relacja, zakrawająca o fascynację. W związku z tym pojawiły się co najmniej dwie afery.

Afera masturbatorowo-banowa Edytuj

Po około roku czasu Daniel został odbanowany na Twitch.tv za co gorąco dziękował moderatorowi Aster. Obiecywał solenna poprawę i stosowanie się do regulaminu Twitch.tv co obejmowało też zakaz pokazywania sex-zabawek na tej platformie. Pewnego razu jednak Daniel pozostawił stream pod opieką Guzika oraz Łukasza, co zakończyło się zdradą. Łukasz pokazał Guzikowi miejsce przechowywania masturbatora, a ten okazał go na Twitch.tv. Ban został udzielony niemalże natychmiast a marzenie Daniela skruszone.[2]

Śmierć masturbatora Edytuj

Masturbator towarzyszył Guzikowi i Danielowi także w czasie gdy mieszkali ze sobą. Tam też swój żywot masturbator, za sprawą Guzika, zakończył. Został rytualnie spalony w trakcie jednego ze streamów, co zresztą było przyczyną braku zwrotu kaucji z uwagi na stopiony silikon na podłodze.[3]

Mieszkanie z Danielem Edytuj

Mieszkał z Danielem i robili razem streamy. Jest współautorem słynnych dymów z wyrzucaniem TV przez okno oraz paleniem peruki na suke nad butlą z gazem, po której dostali eksmisję przy akompaniamencie policji i sąsiadów. To wydarzenie wpłynęło na popularność Magicala oraz dostrzeżenie go przez członków strony Wykop.pl. Dzwonił kilkukrotnie do detektywów oraz linie dla samobójców, co wychodziło mu całkiem udatnie.

Koniec przyjaźni Edytuj

Był kolegą Daniela przez 9 lat. Ich przyjaźń zakończyła się wraz z remontem przez to, że Guzik wrabiał widzów, udając że dzwoni po mafie, oraz tym, że nie spodobał się użytkownikom Wykop.pl. Dodatkowo należy wskazać, że prowadził promocję swojej grupy oraz własne streamy na grupie Daniela.[4] Przyjaźń została zakończona w sposób jakiego nie powstydziliby się Ateńczycy, ponieważ Daniel po raz kolejny zadecydował o przyjaźni za pomocą głosowania. Wedle własnej relacji Guzik czuje się pokrzywdzony przez Daniela.[5]

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedyś murzyn złożył mu propozycję zrobienia mu laski za 50 funtów.

Przypisy

  1. Słynne nagranie
  2. Okazanie masturbatora
  3. Palenie masturbatora
  4. Wyjaśnianie Guzika
  5. Szczera relacja Guzika

Więcej z Fandomu

Losowa wiki