FANDOM

Dawid „Rekin Biznesu” Łoboda – znany też jako Łysy, znajomy Daniela, rzucał jajkami w okno. Nie od dziś wiadomo, że jest on niekwestionowanym mistrzem tańczenia hard bassu. Bardzo lubi pizze, jego ulubioną jest pizza opłacona. 19 sierpnia otrzymał jedną od Rafonixa.

W 2017 roku otworzył własną działalność „DAWID ŁOBODA” Tester wierności małżeńskiej przy ul. Poznańskiej 90.

Życie Łobody Edytuj

Dzieciństwo Edytuj

Jako trzyletni chłopczyk został wyrzucony z jedenastego piętra, o czym pisały większe dzienniki w kraju[1]. Jego matka rodzicielka od razu za nim wyskoczyła. Niestety nie miała tyle szczęścia co Łoboda. Jego ojciec prawdopodobnie się podpalił. Od zawsze był nielubiany przez rówieśników.

Choroba Edytuj

Łysy obecnie cierpi na coś podobnego do zespołu Touretta, ów choroba objawia się mnóstwem tików nerwowych niekontrolowanych przez Dawida; często też sepleni i kaszle.

Styl życia Edytuj

Rower Łobody

Środek lokomocji Łobody.

Dom Edytuj

Mieszka na ulicy Poznańskiej 90 w Toruniu razem z babcią.

Narkotyki Edytuj

Zażywa narkotyki, raz podobno zażył je podczas swojego streama.

Podczas streama dnia 28.07.2017 przyznał się w trakcie rozmowy telefonicznej, że dostał „dyche speeda od ruska” za pomoc przy aucie.

Łysy namawiał swojego młodocianego rozmówcę do wspólnego ćpania, oferował mu „dużo za darmo”. Młody ostatecznie obsrał zbroję, a Łoboda kazał mu spierdalać.

Rajdy samochodowe Edytuj

Dawid interesuje się rajdami samochodowymi, w których bierze udział.
Dawid „Rekin Biznesu” Łoboda01:18

Dawid „Rekin Biznesu” Łoboda

Rekin Biznesu tańczący hard bass.

Główne atrakcje streamów Edytuj

Jajka – ulubiona broń Dawida Edytuj

Jajka to ulubiona, a zarazem najczęściej stosowana przez Łobodę broń, czasem jednak zdarza mu się rzucać w okno Zwierzyńskich petardami. Przeważnie jako porę ataków wybiera czas po zmroku.

Jest najemnikiem – ogłasza się podczas swojego streama, w wiadomościach prywatnych albo na Wykopie. Podaje komunikat o rzucaniu jajek pod warunkiem, że otrzyma opłaconą pizzę lub suma pieniędzy z donejtów przekroczy określony cel. Nie zawsze wywiązuje się z umowy; czasem po otrzymaniu określonej kwoty nie rzuca danego dnia jajkami w okno. Tłumaczy to niekiedy tym, że przed blokiem czatuje Daniel lub ktoś z nim zaprzyjaźniony i nie może podejść pod mieszkanie Zwierzyńskich.

Krążą plotki, że dnia 28.07.2017 siedziba Łobody została zmasakrowana atakiem jajecznym ze strony napastnika czołowego klubu FC BIDUL, lecz nie jest to w 100% potwierdzona informacja. Jak sama prawa ręka rekina biznesu wspomniała, podczas jajecznej ofensywy, która przebiegła na „pełnej kurwie”, Łysy wspiął się na dach swego apartamentu i wykrzykiwał różne obelgi w stronę Daniela jak i jego młodszego brata „lucham wam żony”.

W chwili obecnej ataki jajkami ze strony Dawida się skończyły. Powodem są problemy prawne Łobody.

Łysolinia Edytuj

Główną atrakcją streamow Łobody jest tzw. „Łysolinia”. Polega ona na podaniu numeru telefonu Rekina Biznesu i odbieraniu telefonów od widzów. Łysolinia potrafiła trwać przez kilka godzin, podczas których Łoboda wielokrotnie wysłuchiwał wyzwisk na temat jego osoby, a on odpowiadał dowolną wariacją frazy „lucham ci żonę”.

Łoboda a DanielMagical Edytuj

Sub

Rekin biznesu zasubskrybował Daniela

Stosunki pomiędzy streamerami Edytuj

Dnia 19 lipca 2017 roku Łysy pogodził się z Danielem na jego streamie.

Dnia 20 lipca 2017 roku Łysy wrócił do wojny z Danielem. Poniekąd dlatego, że po akcji z przeprosinami, Łysy dostał oddshoty pokazujące jak Daniel wali bekę z jego choroby.

Podczas streamów Edytuj

Przez swoje zachowanie doprowadza matkę Daniela do głębokiej depresji oraz wybitnych monologów przed szerokim gronem widzów. Kiedyś także powtórzył wyczyn Jacy i walczył z cieniem.

Ciekawostki Edytuj

Szczesliwy Łoboda

Szczęśliwy Łoboda.

  • Panicznie boi się pająków.
  • Był trzy razy na dołku.
  • Zlał się w gacie ze strachu przed policją.
  • Podczas jednego ze streamów w terenie pomógł bezdomnemu przynosząc mu pasztet i fotel samochodowy, na którym ów bezdomny miał spać[2].

Zobacz też Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Artykuł w Wyborczej
  2. https://www.youtube.com/watch?v=fES2VWcuurs