FANDOM

Ej Daniel! Ej ludzie!

Małysz kilkadziesiąt razy dziennie.

Dawid „Małysz” Rygielski (ur. 24.05.1999) – stały bywalec streamów na Urzędniczej 2/9. Człowiek orkiestra, wie wszystko i umie wszystko (a przynajmniej sam tak twierdzi). Budowlaniec, didżej, raper, programista, grafik, informatyk, mechanik. Zna się także na montażu okien oraz jest ekspertem z zakresu prawa; doradzał Danielowi przy wątpliwościach odnośnie godziny dozoru na policji. Twierdził, że otrzymał posadę ochroniarza, lecz już pierwszego dnia nie pojawił się w pracy. Znany toruński bajkopisarz.

Posiada grupę Grilowcy Małysza. Jest to grupa stosunkowo nowa, gdyż Małysz zmuszony był rozpocząć zbieranie swojej społeczności od początku z powodu usunięcia starej grupy przez Baobaba. Dodatkowo Dawid jest tak wielką gwiazdą, że na swojej grupie ma 12 administratorów.

Uważa, że Wykop.pl to dziecinada. Być może sądzi tak, bo 99,9% społeczności tego serwisu utrzymuje, że jest człowiekiem bez honoru i godności, co z resztą często zaznacza w wysyłanych donejtach.

Na 200 tysięcy subskrypcji chce skoczyć ze spadochronem. Plan zostanie zrealizowany tylko wtedy, kiedy jego Pan wyłoży pieniądze na skok.

Życie na Urzędniczej Edytuj

Początki Edytuj

Na strimie prawdopodobnie pojawił się, gdyż Daniel zatrudnił go dlatego, że jest kuzynem Seby. Potrzebował go do ochrony meliny w nocy przed jajami Łysego. Podawał się za kuzyna Baobaba, jednak później się tego wyparł.

Zwyczaje Edytuj

Małysz bardzo zadomowił się na Urzędniczej i często rozmawia z panią Gosią przy paleniu fajek, gdy nie ma Daniela. Podczas jednej rozmowy chwalił się Gosi, że kiedyś wypił całą kratę piwa na raz, co ostatecznie udowodniło, że jest mitomanem.

Zachowanie Małysza w mieszkaniu Edytuj

Według niektórych jest najbardziej irytującym członem ekipy Zwierzyńskich. Jest znany z rozpoczynania zdania poprzez użycie „ej”, najczęściej mówiąc „ej Daniel” albo „ej ludzie”. Po zdenerwowaniu Daniela powiedział słowa które przejdą do historii: „Ej Daniel, zrobić ci łóżko?”.

Poniżanie Małysza Edytuj

Często jest poniżany podczas streamów przez Daniela i Baobaba. Boi się Seby, co udowadnia posłusznie przyjmując od niego cios w głowę. Mimo wszystko pokornie znosi wszelkie zniewagi i po pewnym czasie zachowuje się tak jakby w ogóle nikt go nie zwyzywał. Nigdy nie wyszedł z mieszkania na Urzędniczej 2/9 z powodu obrażenia się na kogokolwiek.

Upadek człowieka Edytuj

Małysz w chwili obecnej jest w stanie upadku. Nieszanowany przez większość widzów, przez Panią Gosię, a także przez samego Daniela. Poświęcił pogrzeb swojej babci na koszt pilnowania meliny. Wydaje się, że jest w stanie przeżyć każe poniżanie i wyzywanie, byleby zostać na streamie. Aktualnie odgrywa rolę lokaja Zwierzyńskich i osobistego psa Daniela, który dla zadowolenia swojego Pana i władcy jest gotów zrobić absolutnie wszystko.

Ważne wydarzenia Edytuj

Przyzywanie duchów Edytuj

Podczas przyzywania duchów próbował przywołać swojego wujka Tadeusza Mucharskiego. W przeciwieństwie do Seby nie bał się rytuału. Uczestniczył razem z Danielem w całym wydarzeniu.

Remont łazienki Edytuj

Starał się, w miarę swoich możliwości, pomagać podczas remontu łazienki. Niestety, nieustanna obecność jego oraz Seby doprowadziła do gorzkiego płaczu Gohy.

Zemsta osiedla Edytuj

26 lipca 2017 roku przysporzył sobie kłopotów stając w obronie grubej na przystanku. „Osiedle” poinformowało Magicala o tym, że Małysz nie jest mile widziany na rewirze. Z tego powodu bał się opuścić Urzędniczą i zanosił się rzęsistymi łzami. Ostatecznie jednak wyjaśnił sytuację i pogrzebał topór wojenny z ekipą z Zatorza.

Kłamstwa i wyrzucenie Małysza z serialu Edytuj

Daniel przyłapał go na kilku kłamstwach. Wysłany kiedyś do sklepu wrócił z jednym piwem mniej niż powinien twierdząc, że po prostu je zgubił. Jego ówczesny przyjaciel, Sebastian, wsypał go jednak – powiedział, że jednego browara oddał spotkanemu widzowi, prawdopodobnie „dzieciakowi”. Największym zaskoczeniem było jednak ujawnienie prawdziwego powodu pojawienia się Małysza na Urzędniczej. Przyciśnięty przez jednego ze znajomych Daniela – Przemka – przyznał się, że Sebastian zaprosił go na melinę, by wspólnie z nim okradać Daniela. Małysz się jednak tych słów wyparł. W oświadczeniu, które napisał na swojej grupie twierdzi, że chodziło mu o przychodzenie do Daniela dla kasy, a nie o kradzież. Po tym zdarzeniu został usunięty z obsady serialu, lecz nie na długo.

Bombowa sprawa Edytuj

Małysz został 8 sierpnia aresztowany przez policję pod zarzutem zgłoszenia fałszywego alarmu odnośnie podłożenia bomby w mieszkaniu Zwierzyńskich. Połączenie zostało wykonane z numeru zarejestrowanego na Małysza. Został zgarnięty na dołek, lecz szybko wyszedł na wolność. Jego mieszkanie zostało przeszukane przez funkcjonariuszy. O całe zdarzenie podejrzewa się Sebastiana.

Powrót syna marnotrawnego Edytuj

Małysz nie miał Danielowi za złe wyrzucenie go, a także oskarżanie o kradzież, poniżanie, czy też wyzywanie. Dawid wyraził skruchę, o czym pisał na swojej grupie. 10 sierpnia Daniel umieścił post na grupie Magicale Daniela z informacją o powrocie Małysza do serialu. Powrót nie wyszedł na marne. Małysz był tak wdzięczny naczelnemu streamerowi, że zrezygnował dla niego ze znalezionej pracy ochroniarza (o ile w ogóle istniała). Posprzątał także wymiociny Pani Małgorzaty.

Pobicie Ozka i koniec zabawy Edytuj

W nocy z 13 na 14 sierpnia brał udział w pobiciu Ozka. Chwalił się publicznie na streamie, że dał mu kilka ciosów w twarz i kopnął w żebra. Pobity Wojtek stracił również telefon, który został rozbity. Było to bardzo heroiczne zachowanie ze strony Małysza biorąc pod uwagę, że Ozek był przed pobiciem psikany gazem pieprzowym i nie widział zupełnie nic. 14 sierpnia, podczas trwającego strumyka, został wraz z Danielem zakuty w kajdanki i przeniesiony do aresztu. Areszt trwał 48 godzin.

Here we go again Edytuj

Małysz powrócił do obsady serialu. Pojawił się także na streamie u Baobaba, gdzie tradycyjnie był poniżany i wyzywany.[1] Daniel zapowiedział, że pojawi się także na strumyku z działki. Okazało się jednak, że z powodu wystąpienia u Sebastiana, został wyeliminowany z wystąpienia na żywo na działce. Na decyzję Daniela mogło wpłynąć również to, że na sobotnim streamie Seby, pod jego namową i innych osób aktualnie przebywających podczas relacji na żywo, powiedział JDM[2]

Styl życia Edytuj

Muzyka Edytuj

Małymałysz

Małysz w 2k13

Wielki fan muzyki klubowej. Jego marzeniem jest zostanie DJ-em. Ma doświadczenie z Virtual DJ PRO. Pierwszą konsolę próbuje wyżebrać od Daniela. Prawdopodobnie nie dostanie jej ze względu na pogorszenie relacji z Danielem. Jednak zgodnie z najnowszymi informacjami zakupi on konsolę od razu, gdy jego ojciec wróci z Niemczech. Gdy Magicala nie ma w pobliżu uruchamia Virtual DJ PRO i puszcza najlepsze bity w całym Toruniu. Nazywają go DJ Tołdi.

Jest również raperem; nagrał kilka dissów w obronie swoich kolegów. 13 sierpnia stoczył pojedynek na rapsy z jednym z widzów Daniela. Oglądający orzekli, że zwyciężył. Konkurs był bardzo ambitny, można tam było usłyszeć, między innymi, założę Ci na łeb tą pierdoloną folięoraz zrób se szluga uga buga”. Prawdopodobnie była to jedyna konkurencja na świecie, w której Małysz z kimś zwyciężył.

Dawid lubi także często śpiewać karaoke do piosenek puszczanych na streamie, tym samym opanował do perfekcji granie na nerwach Daniela i 99,9% oglądających strumyk.

Kulinaria Edytuj

Pokazał swoje umiejętności kulinarne przygotowując obiad dla całej rodziny, by odciążyć Panią Gosię w pracy. Danie serwowane przez Małysza w poniedziałkowy obiad to schabowy z ziemniaczkami i sosem słodko kwaśnym ze słoika. Jednak jako, iż jest stałym bywalcem Urzędniczej, to jego głównym pożywieniem jest pizza, kebab oraz rzecz jasna alkohol.

Narkotyki Edytuj

DANIEL MAGICAL- MAŁYSZ PROPONUJE NARKOTYKI RYBAKOWI!!!00:52

DANIEL MAGICAL- MAŁYSZ PROPONUJE NARKOTYKI RYBAKOWI!!!

Czat wnosi teorie według których wali w nos amfetaminę. Oficjalnie przyznał się, że kiedyś ćpał, lecz kto wie czy nadal tego nie robi. Seba przyznał się, że razem z Małyszem byli nie więcej niż trzy razy na streamie pod wpływem narkotyków. 11 sierpnia na streamie proponował narkotyki Rybakowi. Pasuje to wszystko do faktu, że Małysz ma wiecznie zatkane zatoki i mówi przez nos, przez co jego głos jest jeszcze bardziej irytujący.

Lista kłamstw Edytuj

Życie Małysza, wedle jego własnej relacji, jest niezwykle barwne i wypełnione ciekawymi zdarzeniami. Niektóre z poniższych zdań, to stałe kłamstewka i półprawdy wygłaszane przez Małysza. Oto tylko niektóre z nich:

  • Jechałem 210 km/h i tylko czekałem, kiedy kolega skręci kierownicą,
  • Przy 150km/h uderzyłem w znak stop na motorze i nic mi się nie stało,
  • Byłem dowódcą brygady gaśniczej w OSP,
  • Palę papierosy od 8 roku życia,
  • Gdy miałem 13 lat, to wypiłem z kumplem kratę piwa i pół litra,
  • Wszyscy mnie atakują, bo taki jeden (czyt. Seba) robi mi koło dupy,
  • Melanżowałem 2 tygodnie bez snu, bo wspomagałem się amfetaminą,
  • Pobiłbym tego frajera Łobodę, ale mi uciekł,
  • Samemu, własnymi rękoma waliłem Ozka, dobrze, że jego matka mnie odciągnęła, bo połamałbym mu wszystkie żebra,
  • Daniel mnie szanuje,
  • Idę w piątek na imprezę z ekipą,
  • Jadę do domu się wyspać,
  • Muszę rano wstać do pracy,
  • Zawsze mam swoje papierosy,
  • Codziennie zmieniam bieliznę, tylko teraz nie wiedziałem, że zostanę u Daniela na 3 dni,
  • Jak zamówiłem okna, to miałem je na drugi dzień, razem z montażem,

Ciekawostki Edytuj

  • Uwielbia jeździć na rowerze i ma zamiar zakupić BMXa.
  • Chciał zatrudnić się w firmie, w której pracował Jaca.
  • Nigdy nie dał donejta Danielowi, czego on nie ma mu za złe.
  • Nie zależy mu na zdrowiu, dlatego pali i pije, bo jak sam powiedział, chce umrzeć jak najszybciej, ale nie poprzez samobójstwo.
  • Podobno kiedyś, w rodzinnej miejscowości, wsadzili Małyszowi 0,7 butelkę Bolsa w odbyt.
  • Nigdy nie grał w Tibię.
  • Ma bardzo mocny sen i skłonności do chrapania; Daniel i Pani Gosia nie są w stanie go dobudzić nawet zakrywając mu twarz reklamówką lub poduszką.

Przypisy Edytuj

  1. https://www.youtube.com/watch?v=9z3pWYRslhk
  2. Czytaj: „j*bać DanielaMagicala”. Dowód: https://www.youtube.com/watch?v=4vIU64awG50

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki