FANDOM

Znany Komentator szczerze o DanieluMagicalu

Daniel Marian Zwierzyński (ur. 27.08.1993 w Toruniu, znany także jako DanielMagical) – główny bohater i prowadzący streama. Syn Mariana Zwierzyńskiego i Małgorzaty Zwierzyńskiej, przyrodni brat Łukasza Malankowskiego. Ma otworzoną działalność gospodarczą

Przed rolą w serialu Zwierzyńscy

Przed karierą streamerską, Daniel, absolwent technikum informatycznego (od ojca otrzymywał alimenty najprawdopodobniej w wysokości 350 zł), był pracownikiem infolinii Cyfrowego Polsatu (gdzie pracował też Ozek); były to dla niego jak wspominał ciężkie czasy, gdyż nasłuchiwał się co dzień niemiłych słów od klientów w jego stronę, lecz mimo tego nie poddawał się. Pracował również w T-Mobile z Oliverem, który wyjechał za granicę. W sumie pracował na tych stanowiskach przez 2 lata, również w czasie steamowania. Na potrzeby pracy w callcenter założył działalność gospodarczą na mieszkanie mamy, stąd od początku dobrze znany był jego adres domowy jak i mailowy. Nabyte doświadczenie służy mu dobrze w tłumaczeniu widzom, że wie, jak ciężko się żyje na małej pensji. 

Rola w serialu Zwierzyńscy

Daniel rozpoczął streamowanie Tibii w 2014 roku.

Po eksmisji jego oraz Guzika z mieszkania, które wynajmowali, podjął się remontu mieszkania jego mamy. Powodem eksmisji było palenie peruki oraz inne antyczne dymy.

Pierwszym etapem był remont pokoju, w którym, na wspólnym łóżku, spali Łukasz oraz Daniel i nierzadko inni uczestnicy strumyka pod wpływem alkoholu. W początkowych fazach uczestnikami remontu byli Daniel, Jaca oraz Guzik. Szybko okazało się, że Daniel jest najmniej uzdolniony manualnie i nie nadaje się do budowlanki, więc w remoncie głównie uczestniczyła pozostała dwójka (Daniel ograniczał się do trzymania drabiny). Gdy Guzik musiał wyjechać, w związku z wykonywanym zawodem (kucharz), do miejscowości nad morzem, drużynę zasiliła obecność Seby, który okazał się równie bezużyteczny jak Magical. Cały ciężar remontów spoczął na Jacku, który po 12 godzinach w pracy robił remont do późnych godzin.

Należy wspomnieć o tym, że remont był przeplatany z częstymi kociołkami, nocnym spaniem, oraz dymami.

Przyznał się do zaprzedania duszy diabłu co sprowadziło na niego Obłudnika.

Od 14 sierpnia 2017 przebywał, wraz z Małyszem, w areszcie. Pozostał w nim przez 48 godzin. W późniejszym etapie kariery odwiedzał komisariat jeszcze kilkadziesiąt razy w różnych celach. Między innymi „na dozór”, złożyć zeznania lub by odebrać Gochę z wytrzeźwiałki.

Ciekawostki

  • Ukończył technikum, ale nie zdał matury i wyszedł ze szkoły nie mając tytułu zawodowego.
  • Na Steamie – tym samym na którym nagrywa film z openingu – ma awatar z anime.
  • Jest leworęczny, tak samo jak jego matka.
  • Nie znosi zapachu dymu papierosowego i denerwuje się, gdy ktoś pali w jego towarzystwie.
  • Ma lęk wysokości.
  • Wyznał, że w dzieciństwie był napastowany seksualnie przez jednego ze znajomych Gochy – niejakiego Marka.

Galeria