FANDOM

DagmaraWierzchowska

Dagmara

Dagmara Wierzchowska – popularna mieszkanka Torunia. Znana z tego, ze ma wielu przyjaciół (tylko nie Daniela). W trakcie trwania remontów i w czasie po nich pojawiała się na streamie bardzo sporadycznie, bo jedynie 2 razy. Była wtedy wyzywana przez widzów za pośrednictwem Ivony w donejtach, co na początku bardzo irytowało jej ówczesnego chłopaka - Sebastiana. Przez 3 godziny oglądający żyli w przekonaniu, że ma dziecko z Sebą[1].

Podczas jednego ze streamów próbowała pomóc bohaterom serialu w przygotowaniu ciasta. Próba spełzła jednak na niczym i zmusiła domowników do zaspokojenia głodu innym posiłkiem. Można przypuszczać więc, że nie ma zdolności kulinarnych.

Daniel podejrzewał ją o dosypanie narkotyków do kociołka lub dodanie ich do pizzy, co wiązało się z pozytywnym wynikiem narkotestu, który wykonał dzień później. Nie ma jednak żadnych dowodów na to, że stoi za tym Dagmara.

Dagmarabaobab

Mimo rozłamu związku z Sebastianem nadal utrzymuje z nim kontakt. Nie przepada natomiast za Danielem, zresztą z wzajemnością. Na jednym ze streamów wykrzyczała wulgarne słowa w kierunku okien twierdzy Zwierzyńskich.

Nie pojawia się już przed kamerą. Jej zniknięcie ma związek z ankietą na grupie Daniela pytającą o to, czy oglądający chcą ją widzieć na streamie razem z Sebą. Ponad 3300 osób odpowiedziało się za eliminacją Dagmary z relacji na żywo, jedyne 255 członków grupy chciało, by pozostała[2]. Była to jedna z najpopularniejszych ankiet.

Dagmara

Na Wykopie wyciekła jej seks taśma i erotyczne zdjęcia. Podczas jednego ze streamów Seba pokazywał prywatne rozmowy z Dagmarą. Można było tam między innymi wyczytać, że podczas stosunku z Sebastianem „prawie doszła”[3][4].

Na streamie 5 października Daniel powiedział, że Dagmara jest w ciąży. Potwierdzeniem tej informacji jest zdjęcie[5], które wstawiła na Instagrama[6].

Ciekawostki Edytuj

  • Jej waga mieści się w przedziale 75–80 kg.
  • Na Facebooku istniała grupa pod niezbyt przyjemną nazwą "Wieloryby Dagmary". Została ona już usunięta.
  • Prawdopodobnie jej pierwsze pojawienie się dla szerszej publiki nastąpiło na streamie Guzika, którego dziewczyną była.
  • Zaliczała Ozka, Guzika oraz Radka.

Przypisy Edytuj

  1. Pulpet gotuje
  2. Ankieta
  3. Rozmowa Seby z Dagmarą
  4. Rozmowa Seby z Dagmarą 2
  5. Zdjęcie ciąży Dagmary
  6. Instagram wieloryba