FANDOM

Czat

Wpis Daniela na czacie Youtube.

Czat – kolektyw widzów aktywnie śledzących poczynania rodziny Zwierzyńskich którzy swoje przemyślenia, rady oraz opinie wyrażają na portalu YouTube. W początkowej fazie popularności streamu Daniela czat był wyrocznią za pomocą której Magical podejmował decyzję, jednak w ostatnim czasie coraz częściej funkcję tą spełnia Wykop oraz grupa na Facebooku. Brak umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji wykorzystał Guzik który naśmiewał się z Daniela, że niedługo będzie pytał czatu czy może zrobić kupę.

Niestety Czat podczas ciekawszych dymów przewija się z częstotliwością której zwykły śmiertelnik nie jest w stanie śledzić. Staje się wtedy zbitkiem losowych wyzwisk, wyznań miłości oraz liczb z zakresu 1 do 2. Sytuacja ta równie często występuje podczas wizyt losowych gości, kiedy to Czat dzieli się na część która aprobuje nowe twarze jak i tą która bezwzględnie domaga się ich usunięcia.

Czat-0

Łuki żałuje, że ma za matkę Gosię.

Czat obecnie nie ma zbyt wielkiej wartości merytorycznej. Łapać jednak można nieliczne perełki w postaci wpisów głównych bohaterów.

Interakcja Daniela z Czatem Edytuj

Czat daniel

Zwierzenie Daniela.

Interakcja Daniela z Czatem najczęściej sprowadza się do:

  • Prośby o ustosunkowanie się do decyzji która ma zostać podjęta, np. „Kto za tym, żeby Seba został jedynki, kto żeby odszedł - dwójki”.
  • Rozdawania rzeczy materialnych za pomocą nigdy nie działającego NightBota który to losuje jednego szczęśliwca z grona użytkowników którzy na czacie wpisali odpowiednie hasło, np. „kubek”.
  • Wyłapywania pojedynczych bluzgów na Daniela i jego rodzinę. Daniel najczęściej w rezultacie wyzywa użytkownika którego obelżywy komentarz wyłowił.
  • Losowych sytuacji w których Daniel z braku pomysłu na rozruszanie Live'a prosi o jedyneczki, np. „Kto pije z nami jedynki na czacie”.
  • Uwaga! Powaga na czacie! Przy ważnych ogłoszeniach i sytuacjach. Śmieszki piszą wtedy nadwaga.

/cam 2 Edytuj

Początki pojawienia się /cam 2 nie są znane. Fraza ta wpisywana jest przez widzów Daniela na czacie. Wystarczy że jedna osoba napisze to wyrażenie, a inni użytkownicy zaczynają pisać to samo. Niektórzy twierdzą (co jest niestety błędem), że jest to specjalna komenda poprzedzona ukośnikiem, która pozwoli wyświetlić obraz z innej kamery lub przenieść widza na stream z komórki którejś postaci serialu.

Istnieją też alternatywne komendy, takie jak /cam 13 (nawiązanie do rzekomych skłonności pedofilskich Seby).