FANDOM

Bitwa z Nowakiem – bitwa stoczona 28 maja 2017 roku pomiędzy Danielem oraz Łukaszem a Nowakiem i jego wnukiem. Zakończona pobiciem Łukasza oraz zamknięciem Daniela na 48 godzin.

Przyczyną bitwy było rzucenie petardy przez Sebę i Łukasza, czego konsekwencją było wezwanie policji przez Nowaka.

Przebieg bitwy Edytuj

Po powrocie ze sklepu Daniel dowiedział się od Seby o wizycie policji, a także o nazwaniu Łukasza przez Nowaka gówniarzem. Fakt rzucenia petardy przez Sebę i Łukasza został przez nich zatajony, co spowodowało, że Daniel nie znał prawdziwej przyczyny wizyty policji i w złości postanowił wyruszyć z szarżą na Nowaka, trzymając w ręce reklamówkę z piwami. Razem z nim w bój wyruszyli Seba oraz Łukasz. Jak się później okazało, Seba nie brał czynnego udziału w walce, ze względu na swojego kuratora. Słychać było jedynie krzyki, jednak po minucie wrócił Seba krzycząc „pani Gosiu, pani Jacku, biją Daniela, róbcie szoty”. Chwile po nim wrócił Daniel krzycząc, że Łukasz został pobity. Wysłał on panią Gosię, żeby poszła po pobitego Łukasza, a sam ruszył do ponownej szarży na Nowaka. Po powrocie, Daniel zastał Jacę przenoszącego bojler z przedpokoju do głównego pokoju, co bardzo Daniela zdenerwowało. Po minucie wrócił ranny Łukasz, a Daniel zadzwonił na policję.

Skutki bitwy Edytuj

Po przyjeździe policji nie uwierzyli oni w zeznania Daniela, na skutek czego zamknęli go na 48 godzin, czym przypieczętowali klęskę rodziny Zwierzyńskich w tej bitwie.