FANDOM

Agnieszka „Nochal” Olejniczak – kobieta Daniela. „Miłość jego życia z którą chciał spędzić trochę czasu”. Powodem wcześniejszego zerwania były stare zdjęcia Agi znalezione przez wykop, na których pozowała z innymi facetami bez wiedzy Daniela. Stała bywalczyni toruńskich dyskotek. Z powodu dużego nosa przez wykopków nazywana „Nochal” lub „Nosacz”, ewentualnie „Nochabaal”.

Na jednym ze streamów Marynarz wygadał się, że znów jest z Danielem. Ostatecznie potwierdziła to Klaudia Młynek, dodając na swojego snapa zdjęcie ze swojej osiemnastki, na którym było widać Daniela z Nochalem (30.07.2017).

Warto dodać, że Aga skończyła szkołę hotelarską, co potwierdził Daniel na jednym ze streamów. Opowiadał wówczas, że to właśnie Nochal będzie uczył Łukasza do poprawek w gimnazjum.

Obecnie wraz z Łukaszem i Danielem mieszka w wynajmowanym mieszkaniu na Jakubskim Przedmieściu w Toruniu.

Ciekawostki Edytuj

  • Daniel poznał Agnieszkę na imprezie.
  • Dzięki Agnieszce, Seba poznał Daniela.
  • Jej ulubionym zajęciem są wypady na dyskoteki.
  • Ukończyła szkołę hotelarską.
  • Prawdopodobnie nie przepada za Wykop.pl, który sprawił, że po wpisaniu frazy hamulec od karuzeli w wyszukiwarkę Google, pierwszym wyskakującym zdjęciem w Google Images jest właśnie zdjęcie Agi. Poza tym w pierwszej 12-tce zdjęć są jej inne 3 fotki.
  • Agnieszka nie jest lubiana przez panią Gosię, co ta udowodniła wyzywając ją podczas streama 8 sierpnia.
    Agnieszka na imprezie

    Agnieszka na imprezie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki