FANDOM

Agnieszka Nochal" Olejniczakpartnerka była partnerka partnerka była partnerka partnerka była partnerka partnerka była partnerka partnerka była partnerka partnerka była partnerka partnerka była partnerka Daniela. „Miłość jego życia, z którą chciał spędzić trochę spierdolina czasu”. Powodem wcześniejszego zerwania były stare zdjęcia Agi znalezione przez Wykop, na których pozowała z innymi facetami bez wiedzy Daniela. Stała bywalczyni toruńskich dyskotek. Z powodu dużego nosa przez wykopków nazywana „Nochal”, „Nosaczita”, „Nosal”, „Nosacz”, ewentualnie „Nochabaal”.

Na jednym ze streamów Marynarz wygadał się, że znów jest z Danielem. Ostatecznie potwierdziła to Klaudia Młynek, dodając na swojego snapa zdjęcie ze swojej osiemnastki, na którym było widać Daniela z Nochalem (30.07.2017).

Agnieszka na imprezie

Agnieszka na imprezie.

Warto dodać, że Aga skończyła szkołę hotelarską, co potwierdził Daniel na jednym ze streamów. Opowiadał wówczas, że to właśnie Nochal będzie uczył Łukasza do poprawek w gimnazjum.

Obecnie wraz z Łukaszem i Danielem mieszka w wynajmowanym mieszkaniu na Jakubskim Przedmieściu w Toruniu.

Miesięcami ukrywała się przed kamerą, prawdopodobnie z powodu dużej ilość hejtu. Daniel na jednym ze strumyków potwierdził, że Aga nie będzie pojawiać się więcej na żywo.

Mimo powyższych zapowiedzi pojawiła się na ostatnim w 2017 roku streamie na działce i po kłótni z Danielem na lutowym streamie z urodzin Pani Gosi.

Na streamie znowu pojawiła się 3 marca 2018. Wtedy to doszło do wielkiej kłótni z Danielem, którego rzekomo Agnieszka uderzyła[1]. We wszystko był wmieszany Arsen, który jak typowa pizda dał się 3 razy powalić Danielowi. Daniel w przypływie złości kazał Agnieszce opuścić Urzędniczą dodając, że nie chce takiej dziewczyny.

Koniec kariery Nosacza nastąpił 8 kwietnia 2018-ego roku na działce, gdzie Aga rozjebała komputer Daniela na streamie[2]. Powodem było nieodwzajemnienie jej uczuć oraz uznanie Daniela za osobę „sztywną”.

Na przełomie kwietnia i maja 2018 roku okazało się, że Daniel wrócił do Agnieszki.

Koniec związkuEdytuj

Zaraz po wyjeździe do Poznania, gdzie Daniel omawiał warunki wystąpienia na gali MMA, nastąpiło coś, czego nikt się nie spodziewał. Daniel zerwał z Agnieszką, przyznał się, że ją zdradził z niejaką Agatą Wojciechowską, która pracuje w klubie go-go. Padł więc mit, jakoby to Agnieszka była kobietą rozwiązłą, która z Daną jest tylko dla pieniędzy. W tej chwili pozostaje wolna i próbuje zapomnieć o ukochanym.

Kolejny powrót Edytuj

Jak w brazylijskiej telenoweli, losy naszych bohaterów ciągle się zmieniają. Obecnie Daniel i Agnieszka spotykają się ze sobą, jednak nie są oficjalnie parą, wszystko tak naprawdę zależy od humorów naszego "potężnego" streamera.

Kolejny koniec związku Edytuj

Tucznik

Ciekawostki Edytuj

  • W nocy podczas streama 8 kwietnia 2018 wyłączyła streama i skopała komputer Daniela. Daniel z tego powodu się rozpłakał.
  • Daniel poznał Agnieszkę na imprezie.
  • Dzięki Agnieszce Seba poznał Daniela.
  • Jej ulubionym zajęciem są wypady na dyskoteki do klubu Omen.
  • Ukończyła szkołę hotelarską.
  • Prawdopodobnie nie przepada za Wykop.pl, który sprawił, że po wpisaniu frazy hamulec od karuzeli w wyszukiwarkę Google, na dwóch pierwszych wyskakujących zdjęciach w Google jest właśnie zdjęcie Agi. Poza tym w pierwszej 17-tce zdjęć są jej inne 3 fotki z imprez.
  • Agnieszka nie jest lubiana przez panią Gosię, co ta udowodniła wyzywając ją podczas streama 8 sierpnia[3].
  • Podczas streama dnia 14 października broniła Agnieszkę przed ludzmi, którzy wyzywali ją w donate.
  • Aga po bardzo długim czasie pojawiła sie na streamie dnia 25 listopada 2017, jednak niedługo później opuściła live i zamówioną taksówką udała się do mieszkania Daniela (część osób twierdziła że jednak celem podróży był klub Bajka w Toruniu).
  • Była zazdrosna o Mniszkę i to z jej powodu Daniel nie pojechał w odwiedziny do Wrocławia, aby zrobić wspólnego streama z Księciuniem i Mniszką, pomimo zebrania na ten cel ponad 2 tysięcy złotych.

Przypisy Edytuj

  1. Daniel robi rozpierdol
  2. Daniel wyjaśnia sprawę z Nochalem
  3. Gocha cisnie Nosaczite