FANDOM

Adrian „Polak” Polański – youtuber, były (?) przyjaciel Rafonixa i wróg Daniela. Mieszka na Grochowie, w prawobrzeżnej części Warszawy. Walczył na I gali FAME MMA z Danielem, na której wygrał swoją walkę decyzją sędziów. Na konferencjach prasowych przed galą zachowywał się kontrowersyjnie w stosunku do innych uczestników. Pod koniec czerwca 2018 pogodził się z Danielem.

Konflikty Edytuj

Oprócz konfliktu z Danielem znaną dramę miał z Guralem. Głównym powodem kłótni było wyzywanie jego matki przez Gurala. Na PGA walczyli przeciwko sobie, zwycięsko z tej walki wyszedł Adrian. Mimo że Gural przeprosił matkę Polaka, to drama trwała dalej. Po zatrzymaniu Gurala Polak ogłosił na kanale, że ten doniósł na Daniela i jego, że go pobili. Jednakże obydwaj potwierdzili na swoich streamach że to fałszywe zawiadomienie.

Na konferencji promującej galę FAME MMA otrzymał kopa w twarz od Dawida Ozdoby.

W sądzie między nim a Rafalalą doszło do kłótni.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas walki na I gali FAME MMA komentator mówił na niego Piotr Polak.
  • Początkowo nie miał nic do Daniela, jednak pod koniec 2017 roku po streamie z Rafonixem zaczęli być do siebie wrogo nastawieni.
  • Prawdopodobnie na gali FAME MMA wyjaśnili rachunki, gdyż później się pogodzili.
  • Na II gali FAME MMA przegrywa z Dawidem Malczyńskim
  • Dnia 27.10.2018 o godzinie 23:27 podaję do publicznej wiadomości w pojazd na matkę Polaka jest zamieszany rafalaluch.