FANDOM

Medusa

Adrian Salamon

Adrian „Medusa” Salamon – Youtuber, wróg Daniela. Znajduje się na Czarnej Liście. Pewnego razu przyjechał razem ze swoją ekipą do Torunia i rzucił butelką w okno mieszkania na Urzędniczej[1]. Według zeznań Daniela, Medusa podrywał mu kuzynkę.
Konfrontacja Medusa vs Magical

Konfrontacja Medusa vs Magical.

Medusa nigdy nie przyznał się do rzutu butelką. Co więcej – zarzekał, że to nie on to zrobił.
Medusa sra na Wykop

Medusa „sra na Wykop”.

Kiedy zaczął się fenomen Daniela, Medusa chciał zapłacić mu 10 tysięcy złotych za to, aby usunął kanał i skończył streamować[2], ponieważ wraz ze wzrostem popularności kanału „DanielMagical”, Medusa notował coraz to większe spadki oglądalności i tak jak kiedyś miewał po 6-8 tysięcy ludzi na swoich live’ach, tak teraz jest to zwykle od 3 do 6 tysięcy (w porywach) widzów jednocześnie.

Dnia 9 kwietnia 2018-ego roku Medusa wraz z Boxdelem odwiedzili Urzędniczą. Zbiegiem okoliczności Daniel akurat wrócił do domu. W przeciwieństwie do Boxdela zakończył on spór z Danielem podając mu rękę[3].

Na początku lipca 2018 roku przyjechał z Boxdelem na Urzędniczą. Wizyta była bardzo przyjacielska.

Utrzymuje przyjacielskie stosunki z Danielem, co potwierdził kilkukrotnie dzwoniąc do niego.

Przypisy Edytuj

  1. Butelka fru
  2. Medusa oferuje 10 kafli za usunięcie konta
  3. Medusa i Boxdel u Magicala